آیت‌آله دژکام: فارس اولین استان کشور در تدوین برش استانی نقشه مهندسی کشور است

شیراز (پانا) - امام جمعه شیراز با اشاره به همپوشانی سند تحول بنیادین و نقشه مهندسی کشور تاکید کرد فارس اولین استان کشور در تدوین برش استانی نقشه مهندسی کشور است.

کد مطلب: ۱۲۸۸۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌آله دژکام: فارس اولین استان کشور در تدوین برش استانی نقشه مهندسی کشور است

آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز، در دیدار با وزیر آموزش و پرورش در شیراز اظهار کرد: فارس اولین استانی است که برش‌های استانی نقشه مهندسی کشور را آماده کرده است که این کار با حضور بیش از 2 هزار نخبه انجام شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز ما یک نقشه جامع، محکم و فرهنگی داریم که با تکیه بر آن می‌توانیم تا افق 1404 تغییرات خوبی را در فرهنگ جامعه ایجاد کنیم.

امام جمعه شیراز افزود: از دولت نیز انتظار داریم بودجه‌هایی را برای اجرای این سندها در نظر بگیرد تا بتوان این اسناد را با کیفیت لازم اجرا کرد.

آیت‌الله دژکام بیان کرد: حوزه علمیه باید به کمک آموزش و پرورش بیاید و یک رشته به نام تعلیم و تربیت نیز برای طلبه‌ها در راستای شناخت دقیق آموزش و پرورش اضافه شود.

آیت الله دژکام با تاکید بر اینکه کارها باید به صورت جهادی و در چارچوب قوانین و مقررات انجام شود تا از هرج و مرج نیز جلوگیری شود، اضافه کرد: اکرام و رفاه معلمان بسیار مهم است و رتبه بندی معلمان باید انجام شود تا فرهنگیان عزیز احساس کرامت کنند.

وی افزود: انتظار می‌رود که مکانی درخور شان و با امکانات برای دانشگاه فرهنگیان استان فارس در نظر گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار