توجه ویژه بر اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش فارس

شیراز (پانا) - به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس، 8 برنامه تعیین شده برای آموزش و پرورش در برش استانی نقشه مهندسی کشور تدوین شده است.

کد مطلب: ۱۲۸۸۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
توجه ویژه بر اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش فارس

محمدخلیل عسکری در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز که با حضور وزیر آموزش و پرورش در شیراز انجام شد، بیان کرد: از سال 1394 جلسات تخصصی اجرای سند تحول بنیادین در فارس آغاز شده است.

وی افزود: "امام جمعه محترم شیراز نیز در مجلس خبرگان بر اجرای سند تحول بنیادین تاکید داشتند که نشان از توجه ایشان به آموزش و پرورش است".

عسکری ادامه داد: از برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در فارس رونمایی شد که 8 سرفصل در این برش به آموزش و پرورش فارس اختصاص داده شده است و خوشبختانه 8 برنامه تعیین شده برای آموزش و پرورش در برش استانی نقشه مهندسی کشور تدوین شده است.

او با اشاره به اینکه قرارگاه درون سازمانی و برون سازمانی سند تحول بنیادین در فارس راه‌اندازی شده است اظهار کرد: رئیس قرارگاه برون سازمانی نماینده ولی فقیه در فارس و نائب رئیس آن استاندار فارس است.

عسکری از برگزاری جلسه رؤسای آموزش و پرورش و ائمه جمعه در هفته گذشته خبر داد و گفت: هدف این جلسات برقراری همکاری نزدیک‌تری بین آموزش و پرورش و ائمه جمعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار