وزیر آموزش و پرورش وارد شیراز شد

شیراز (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با هدف بررسی مسائل آموزش و پرورش، افتتاح و بازدید از پروژه‌های آموزشی و تربیتی و دیدار و گفت‌وگو با منتخبان معلمان و دانش‌آموزان، وارد استان فارس شد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش وارد شیراز شد

یوسف نوری باهدف بررسی مسائل آموزش و پرورش، افتتاح و بازدید از پروژه‌های آموزشی و تربیتی، وارد استان فارس و شهر شیراز شد.

وزیر آموزش وپرورش در اولین برنامه سفر خود به استان فارس؛ به زیارت حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) پرداخت و با حضور در گلزار شهدای این شهر، به مقام شامخ شهیدان استان فارس، خصوصا شهدای فرهنگی، دانش‌آموز و مدافع حرم ادای احترام کرد.

از برنامه‌های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان فارس، شرکت در جمع منتخبان فرهنگیان و دانش‌آموزان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز؛ دیدار با جمعی از پیشکسوتان تعلیم و تربیت و اعضای هیات استانی اندیشه‌ورز اسناد بالادستی آموزش و پرورش، است.

نوری در ادامه این سفر ضمن افتتاح پروژه‌های ورزشی طرح شهید سلیمانی در استان، کلنگ احداث ساختمان ورزش زورخانه و پهلوانی فرهنگیان و دانش‌آموزان و دانشگاه فرهنگیان استان فارس را به زمین خواهد زد.

بازدید از چند مکان آموزشی و تربیتی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر آموزش وپرورش به شیراز خواهد بود.

در این سفر صادق ستاری فرد؛ معاون تربیت بدنی و سلامت و حامد صبوری مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، دکتر نوری را همراهی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار