وریا غفوری: من وطن‌فروش و تجزیه‌طلب نیستم

تهران (پانا) - وریا غفوری کاپیتان استقلال بعد از تنیس فوتبال امروز، در خصوص صحبت‌های جنجالی دیروز، توضیحات کاملی ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
وریا غفوری: من وطن‌فروش و تجزیه‌طلب نیستم

صحبت‌های روز گذشته وریا غفوری در حاشیه مسابقه تنیس فوتبال حواشی بسیاری داشت. کاپیتان آبی‌ها که از عدم تماس باشگاه، حسابی دلخور است. امروز در پایان مسابقاتی که به میزبانی مدرسه فوتبال آندو تیموریان برگزار شد گفت: آندوی عزیز زحمت کشید، یک سری از بچه‌ها را دعوت کرد تا یک دورهمی و مسابقه ای داشته باشیم. متاسفانه فینال را باختیم ولی بازی خوبی بود.

وی در مورد صحبت‌های جنجالی دیروز خود با هواداران که حسابی صدا کرد گفت: خیلی خوشحال شدم که استقلال بالاخره توانست مربی خود را انتخاب کند. امیدوارم که این مربی خوب و با رزومه موفق باشد. دیروز از سر ناراحتی یک چیزی گفتم و فکر نمی‌کردم ضبط شود! ولی واقعیتش را بخواهید متاسفانه تا امروز هیچ تماسی از طرف باشگاه استقلال با من گرفته نشده است. خودم بارها سعی کردم ارتباط بگیرم ولی مثل اینکه خیلی اتفاق مثبت نیفتاده است.

غفوری در ادامه توضیحات خود با بیان آشکار دلخوری خود از باشگاه افزود: این توضیحات را می‌دهم چون ممکن است بعدها یکسری صحبت‌ها و سوءاستفاده‌ها از سکوت من شود. تا کنون هیچ بحث مالی با استقلال نداشتم، ندارم و نخواهم داشت. پیراهن این تیم برای ارزشمند است. بازوبندی که می‌بندم با هزاران میلیارد عوض نمی‌کنم. امیدوارم که ترک سنت شود و اتفاقی که برای کاپیتان‌های استقلال رخ داده برای من تکرار نشود. همیشه کاپیتان‌های استقلال با حالت بدی از این تیم رفته اند؛ مثل آقایان جباری، منتظری، امیرحسین صادقی، رحمتی و... آقای آجرلو یک سال خوب را مدیریت کردند و امیدوارم که این اتفاق این بار رخ ندهد و تدبیری اندیشیده شود.

کاپیتان استقلال در واکنش به این نکته که شاید باشگاه منتظر انتخاب مربی برای تعیین تکلیف بازیکنان بود گفت: این احتمال هم وجود دارد. چون دیدم و می‌دانم که با بچه‌های دیگر تماس گرفته و حتی قراردادهای بسته شده خیلی ناراحت و دلخور شدم که این اتفاق چرا نباید برای من رخ ندهد. مربی که از خارج می‌آید، قطعا شناخت کافی ندارد. باشگاه کمک می‌کند بازیکنان را بشناسند و بتواند تیم خود را انتخاب کند.

خرید بازیکن جدید و عدم مذاکره با وریا، ادامه این بحث بود که کاپیتان فصل گذشته آبی‌ها گفت: نمی‌خواهم بدبین باشم. امید دارم که انشالله بتوانم با استقلال ادامه بدهم. ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

وریا در واکنش به این موضوع که شاید خیال استقلال از بابت ماندن او راحت است و اولویت خود را روی جذب بازیکنان جدید گذاشته تاکید کرد: امیدوارم این گونه بوده باشد. ولی یک تماس ۳۰ ثانیه ای می‌توانست تمام این سوتفاهم‌ها را برطرف کند.

غفوری در برابر این سوال که آیا از تیم‌های دیگر پیشنهادی دارد، پاسخ جالبی داده و صحبت‌هایش را با توضیحی در مورد حاشیه ای دیگر که اخیرا در مورد او در فضای مجازی شاهد بودیم به پایان رساند: آدم همیشه پلن B خود را دارد ولی اولویت همیشه استقلال بوده و چیزی که دوست دارم این است که در استقلال بازی و از فوتبال خداحافظی کنم. به این موضوع در بازی آخر هم اشاره کردم مگر این که یک سری عوامل دوست نداشته باشند که من در این تیم بازی و خداحافظی کنم. متاسفانه در روزهای گذشته یکسری حواشی به وجود آمد و به آنهایی که سو استفاده کردند می‌گویم من وطن فروش و تجزیه طلب نیستم. یک جان دارم و هزاران بار فدای ایران می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار