مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران خبر داد:

آمادگی میزبانی پایگاه‌های اوقات فراغت شهرستان‌های استان تهران از دانش‌آموزان

تهران (پانا) - مدیر کل و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان در جلسه ستاد هماهنگی اوقات فراغت تابستان 1401، از آمادگی میزبانی پایگاه‌های اوقات فراغت شهرستان‌های استان تهران از دانش‌آموزان در ایام تابستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی میزبانی پایگاه‌های اوقات فراغت شهرستان‌های استان تهران از دانش‌آموزان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این جلسه که با حضور اعضای ستاد اوقات فراغت استان برگزار شد، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، در سخنانی ضمن بیان اهمیت اوقات فراغت و تاثیر آن در رشد و تربیت و تعالی دانش آموزان، اظهار کرد: برنامه و هدف‌گذاری و فعالیت های اوقات فراغت تابستان 1401 از اهمیت ویژه برخورد است، زیرا دیگر محدودیت‌های کرونایی مرتفع شده و زمینه برگزاری برنامه‌ها و کلاس‌های حضور فراهم است.

در ادامه سعید دهنوی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران نیز با اشاره به اهمیت اوقات فراغت و تاثیر هم افزائی و وفاق درون و برون سازمانی در پیشبرد و انجام برنامه‌های اوقات فراغت، به تشریح برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی پیرامون غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان پرداخت.

در این جلسه گزارشی از چگونگی فعالیت‌های سال گذشته ستاد اوقات فراغت توسط فرحناز پوربخشی رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ارائه شد.

در پایان اعضای ستاد اوقات فراغت، به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و ارائه طریق درباره هدف گذاری‌ها و فرآیند اجرای آن پرداختند.

طرح اوقات فراغت سال 1401 همزمان با آغاز فصل تابستان و با شعار " هر دانش‌آموز، یک مهارت" در پایگاه‌های اوقات فراغت سراسر استان انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار