رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز عنوان کرد:

برای رسیدن به موفقیت چالش‌هایی به خصوص وجود دارد

کرج (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز عنوان کرد در همه ارگان‌ها برای رسیدن به موفقیت چالش‌هایی وجود دارد و آنچه مهم است پیدا کردن راه حل منطقی برای این‌گونه چالش‌ها است.

کد مطلب: ۱۲۸۸۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برای رسیدن به موفقیت چالش‌هایی به خصوص وجود دارد

عباس کشاورز، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی افزود: این جلسه با هدف پیگیری برنامه ها و فعالیت های مطرح شده توسط رئیس سازمان استثنایی در جلسه دو روزه روسای ادارات استثنایی سراسر کشور مبتنی بر برنامه تحولی و بررسی مسائل و مشکلات موجود و ارائه راهکار های مربوطه تشکیل شد.

وی اضافه کرد: در همه ارگان ها برای رسیدن به موفقیت چالش هایی وجود دارد و آنچه مهم است پیدا کردن راه حل منطقی برای اینگونه چالش ها است.

در ادامه کشاورز از روند اجرای طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی کودکان بدو ورود به دبستان با بیش از 50 هزار دانش آموز، تبیین شیوه نامه جهش تحصیلی و فرآیند اجرایی آن در سطح مدارس و نکات مرتبط با اختلالات یادگیری خبر داد.

در پایان رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش بی وقفه همکاران در اداره، به بیان موضوعاتی از قبیل سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، حضور فعال در مسابقات ورزشی و فرهنگی همکاران و دانش آموزان،‌پیگیری فرایند بازنشستگی همکاران و ثبت نام دانش آموزان تلفیقی پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار