برگزیدگان جشنواره تجارب برتر تربیتی، آذربایجان‌غربی معرفی شدند

ارومیه (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، برگزیدگان جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۸۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان جشنواره تجارب برتر تربیتی، آذربایجان‌غربی معرفی شدند

منصور جوادی، در این آیین با اشاره به اهداف و ضرورت ثبت، کاربست و الگوسازی تجربه های موفق در جهت ارتقای کیفیت خدمات تربیتی، مشاوره ای و پیشگیرانه به دانش آموزان گفت: با توجه به ماهیت تعلیم و تربیت، معلمان، مربیان و مشاوران اثر بخش برای یافتن راه حل مسائل آموزشی و پرورشی در موقعیت‌های مختلف یادگیری باید به پژوهش در حین عمل بپردازند و نتایج آن را مستند کنند تا در موقعیت‌های مشابه، خود و سایر فرهنگیان از آن استفاده کنند.

جوادی، شناسایی منابع انسانی موفق و کارآمد به عنوان گنجینه ها و پشتوانه های نظام آموزش و پرورش و قدردانی از آنان و ایجاد و توسعه فرصت های مناسب برای ایده پردازی و طراحی راهکارهای نوآورانه را از اهداف مهم برگزاری این جشنواره عنوان کردند.

غلامرضا فدوی، رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان در این آیین با اشاره به اینکه معلم، مشاور و مربی اثربخش بر اساس تفاوت‌های فردی هر دانش‌آموز در موقعیت‌های مختلف یادگیری فرایند آموزش خود را طراحی و اجرا می‌کند. برای شناسایی مسائل و مشکلات و راه حل هر مورد به تفکر، مطالعه و تحقیق می‌پردازد گفت: جشنواره تجارب برتر تربیتی فرصتی برای بروز خلاقیت و فرهنگ سازی فعالیت های پرورشی است و استفاده از تجارب برتر تربیتی دیگر همکاران می تواند از هزینه های دوباره و مجدد بکاهد.

وی گفت: امسال در جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، 48 فرهنگی در مرحله استانی با هم رقابت کرده اند که 11 نفر موفق به راهیابی به مرحله کشوری شدند و در این مراسم تجلیل شدند.
خبرنگار: اکبر بابایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار