سخنگوی کمیسیون آموزش خبر داد؛

تصویب ۸ ماده از طرح ۱۰ ماده‌ای «ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی»

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به بررسی مواد ده‌گانه طرح «ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی» در نشست امروز کمیسیون، از تصویب ۸ ماده این طرح خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تصویب ۸ ماده از طرح ۱۰ ماده‌ای «ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی»

به گزارش خانه ملت، رضا حاجی‌پور در تشریح نشست امروز (سه شنبه، 31 خردادماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، گفت: در نشست امروز طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی مصوب کمیته دانشگاه های غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این طرح درحضور نماینده طراحان آقای خضریان، مسئولان دانشگاه آزاد، وزارت علوم و مرکز پژوهش های مجلس مورد بررسی قرار گرفت و تمامی مواد آن به جز مواد 7 و 10 با نظر اعضای کمیسیون به تصویب رسید.

حاجی پور یادآور شد: این طرح در خصوص نظارت بر دانشگاه آزاد است که تاکنون هیچ قانونی در این زمینه وجود نداشته و مواد ده گانه آن به موارد مختلفی از جمله ماهیت دانشگاه آزاد اسلامی، نحوه شکایات از این دانشگاه، حسابرسی به صورت های مالی و موضوعات دیگر قانونی می پردازد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: مواد 7 و 10 این طرح در نشست بعدی کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا این طرح راهی صحن علنی مجلس شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار