مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان:

ایجاد یک سامانه جامع اطلاعاتی ویژه سازمان دانش‌آموزی ضروری است

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان گفت‌ ایجاد یک سامانه جامع اطلاعاتی ویژه سازمان دانش‌آموزی یکی از نیازهای مهم مربیان و دانش‌آموزان است تا بتوانند ضمن ثبت اطلاعات خود در این سامانه به منابع و محتواهای آموزشی این سازمان از قبیل کتاب، جزوات و فیلم‌ها دسترسی داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۸۸۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد یک سامانه جامع اطلاعاتی ویژه سازمان دانش‌آموزی ضروری است

محمود همت در نشست هم‌اندیشی مدیران سازمان‌های دانش آموزی کشور که با هدف تبیین فعالیت‌های تابستانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ رشد ۱۲۷ درصدی جذب پیشتازان و همچنین رشد ۸۴ درصدی جذب خبرنگاران در خبرگزاری پانا اتفاق افتاد.

وی افزود: همچنین تعداد مدارس تمام تشکیلاتی استان به ۷۶۶ مورد رسیده است.

همت در بخش دیگری به بیان پیشنهادات پرداخت و گفت: ساز و کار ارزیابی عملکرد و شاخص‌های سازمان دانش آموزی باید متناسب با تعداد شهرستان ها و مناطق و همچنین نیروی انسانی موجود در سازمان دانش آموزی استان ها باشد. این در حالی است که در ارزیابی‌ها شرایط همه استان‌ها یکسان پنداشته می ‌شود در صورتی که ارزیابی یک فعالیت در استانی با ۱۰ شهرستان کاملا متفاوت با استانی با ۳۳ شهرستان و منطقه است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان در خصوص ارزیابی پویش‌های دانش‌آموزی افزود: این رویه که در مرحله دوم ارزیابی آثار به نظرسنجی دانش آموزان در شبکه شاد گذاشته می شود، در حق استان هایی که زیرساخت های اینترنتی در آن ضعیف است اجحاف می شود، چرا که بسیاری از دانش آموزان به دلیل نداشتن اینترنت نمی توانند در نظرسنجی شرکت کنند در حالی که آثار فاخری با رای داوران در مرحله اول برگزیده و انتخاب شده است.

همت به ضرورت برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی کشوری ویژه مربیان تاکید کرد و گفت: آموزش مربی توانمند در سازمان دانش آموزی یک اصل است چرا که تربیت صحیح و اصولی دانش آموزان را به دنبال دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار