دو آزادکار ملی‌پوش نوجوان ایران سر وزن نرسیدند

تهران (پانا) - رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا در حالی از صبح امروز آغاز می‌شود که در اتفاقی عجیب و بی‌سابقه دو نماینده ایران در سه وزن نخست سر وزن نرسیدند!

کد مطلب: ۱۲۸۸۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
دو آزادکار ملی‌پوش نوجوان  ایران سر وزن نرسیدند

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان آغاز می‌شود که طی آن مدعیان ۳ وزن نخست به میدان خواهند رفت

اما در اتفاقی عجیب و کم سابقه پس از مراسم وزن کشی رقابتها که صبح امروز برگزار شد، محمدمهدی ممیوند در وزن ۶۵ کیلوگرم و رضا سلیمانیان در وزن ۸۰ کیلوگرم با توجه به ۲۰۰ و ۳۰۰ گرم اضافه وزن، از جدول مسابقات کنار گذاشته شدند!

بدین ترتیب یونس شفیعی در وزن ۷۱ کیلوگرم کشورمان تنها نماینده ایران در روز نخست این رقابت‌ها خواهد بود که پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف ژاکشیلیک بایتاشوف از قرقیزستان می‌رود.

طبق اعلام فدراسیون کشتی، دلیل سر وزن نرسیدن نمایندگان کشورمان، تصور کادر فنی بر اساس برنامه مسابقات تیم کشتی فرنگی بوده و پس از اطلاع از برنامه مسابقات، کشتی‌گیران کشورمان در اوزان ۶۵ و ۸۰ کیلوگرم با توجه به زمان کمی که در اختیار داشتند، سر وزن نرسیدند.

در همین راستا متولیان فدراسیون کشتی اعلام کردند منتظر توضیحات تکمیلی از سوی کادر فنی تیم کشتی آزاد نوجوانان، در مورد اتفاق رخ داده هستند تا متعاقباً تصمیمات نهایی در این خصوص اتخاذ و اطلاع رسانی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار