سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان:

ارتقای خدمات بهداشتی و سلامت مردم از برنامه‌های مهم و اولویت‌های کاری‌ام است

شیروان (پانا) - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان، تعامل و ارتباط متقابل با آموزش و پرورش، جراید و رسانه‌ها، تکریم ارباب رجوع، ارتقا خدمات بهداشتی و سلامت مردم را از برنامه‌های مهم و اولویت‌های کاری خود بیان کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای خدمات بهداشتی و سلامت مردم از برنامه‌های مهم و اولویت‌های کاری‌ام است

محمدرضا حیدری قولانلو، در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان شیروان با بیان تقدیر و تشکر از تلاش های کادر بهداشت و درمان در ایام کرونا عنوان کرد: با بسیاری از مسئولان شهرستان به ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر تعامل بسیار خوبی داریم و با دلسوزی های فراوانی که در این شهرستان وجود دارد، باید از این فرصت ها و ظرفیت ها استفاده شود.

حیدری گفت: در تلاش هستیم تا انشاءالله برای دانشکده پرستاری شهرستان شیروان با انتخاب رئیس و اختصاص اعتبارات ویژه و جذب ۵۰ درصدی دانشجویان بومی جهت بکارگیری در بیمارستان های این شهرستان، قدم های مثبتی را برداریم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان از خبرنگاران با عنوان چشمان بینای جامعه یاد کرد و افزود: خبرنگاران با تهیه خبر زنده اند و از اینکه با مشاهده مشکلات و تحمل سختی ها، آنها را روایت می‌کنند، سپاسگزارم.

وی در پایان از پیگیری تشکیل جلسات مجمع خیرین سلامت خبر داد و از همه خبرنگاران درخواست کرد تا در بحث جذب خیرین سلامت، با شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان همکاری کنند.

رئیس بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز با بیان تقدیر و تشکر از خبرنگاران فعال، پرتلاش و پیگیر شهرستان شیروان گفت: همه ما دوست داریم که تمام مردم در رفاه و آسایش باشند، بنابراین امیدوارم بیمارانی هم که به ما در بیمارستان مراجعه می کنند، کاهش دهنده آلام و درد آنان باشیم.

میلاد انوری از پیگیری و راه اندازی محل استقرار چرخبال اورژانس هوایی ۷۲۴ ویژه بیماران پیوند قلبی و سکته های قلبی و مغزی، بخش های اعصاب و روان، ماموگرافی، هیستروسکوپی، تهیه دستگاه ام آر آی و ... خبر داد و افزود: از سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت احداث و راه اندازی کلینیک و درمانگاه های خصوصی استقبال می کنیم.

وی در رابطه با رفع کمبود پزشک عمومی در بیمارستان، با پیگیری و جذب ۲ سرباز پزشک خبر داد.

رئیس بیمارستان آموزشی حضرت امام خمینی(ره) نیز گفت: هدف ما جلب رضایت مردم به ویژه روستاییان و عشایر عزیز شهرستان است و از نحوه برخورد پرستاران و میزان رضایت مردم از کارکنان بیمارستان نظارت و نظرسنجی می شود.

امین خردمند از نوسازی دستگاه های هواساز، کفپوش، تابلو برق، پانسیون پزشکان و... خبر داد و افزود: با توجه به اینکه این بیمارستان فاقد دستگاه سی تی اسکن است، پیگیر تهیه این دستگاه از طریق جذب اعتبارات استانی و همچنین کمک های بخش خیرین سلامت هستیم.

وی از حضور دو پزشک عمومی برای تسریع در معاینه بیماران در کشیک های شب این بیمارستان خبر داد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار