مجتبی رضانژاد:

تابستانی شاد برای دانش‌آموزان مهیا کنیم

ساری (پانا) - سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان مازندران بر مهیا کردن تابستانی شاد برای دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تابستانی شاد برای دانش‌آموزان مهیا کنیم

مجتبی رضانژاد در خصوص اوقات فراغت در پساکرونا اظهار کرد: بحث اوقات و فراغت در دوره پساکرونایی برای آموزش و پرورش بسیار مهم و حیاتی است و تمام تلاش ما بر این است که یک تابستان شاد همراه با آموزه های دینی برای دانش آموزان دیار علویان مهیا کنیم.

رضانژاد در خصوص برنامه های ستاد اوقات فراغت ابراز کرد: ستاد اوقات فراغت استان و شهرستان ها فعال شدند و در برنامه‌های متنوع، از جمله برنامه‌های کانون دانش آموزی، هیئت های مذهبی و دارالقرآن، فرهنگی و هنری، و همچنین اردویی و پژوهشی مشغول فعالیت هستند و این فعالیت ها از ۴ تیر تا ۴ شهریور ادامه دارد.

وی در خصوص نگاه دستگاه تعلیم و تربیت به اوقات فراغت دانش آموزان این گونه عنوان کرد: برگزاری این برنامه ها نزد اداره کل آموزش و پرورش استان، ارزش و اعتبار زیادی دارد چرا که عالی ترین اثر تربیتی در فعالیت های اردویی شکل می گیرد و به همین علت باید توجه داشت فعالیت های اردویی براساس دستورالعمل هایی که مناسب با اهداف تربیتی هستند برگزار شود.

وی افزود: ما نباید صرفا نگاه مالی و درآمدزایی به کلاس های تابستان داشته باشیم، زیرا نگاهمان نگاهی تربیتی است و باید در درجه اول این نگرش سرلوحه کار قرار گیرد.

رضانژاد در خصوص نگاه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به کلاس های اوقات فراغت خاطرنشان کرد: مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کردند کانون‌های فرهنگی و تربیتی و دارالقرآن فعال شوند چرا که در ایام اوقات فراغت این امکان برای تعمیق باور‌های دینی در دانش‌آموزان و جوانان محسوب می شود. بر این اساس تمام سیاست و اهداف ما این است که بیشتر نگاه تربیتی داشته باشیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش مازندران گفت: دستورالعمل‌های اوقات فراغت در ایام تابستان، به مدیران شهرستان و مناطق ابلاغ شد. انتظار آن را داریم تا این برنامه ها با همت مدیران و معاونین شهرستان و مناطق مورد استقبال دانش آموزان قرار گیرد.

خبرنگار: ستایش مسلمی پرکوهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار