مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی خبر داد:

وضعیت مطلوب سرویس مدارس در آذربایجان‌شرقی

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به وضعیت مطلوب سرویس مدارس در استان، تصمیمات اتخاذ شده در این مورد را بیان کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت مطلوب سرویس مدارس در آذربایجان‌شرقی

علیرضا صیادی در جلسه کارگروه ماده ۱۸(سرویس مدارس) اظهار کرد: سالیان زیادی است که این مسئله گریبانگیر آموزش و پرورش است و آسیب های مختلفی در بر دارد. ما به هر کاری از زاویه یادگیری توجه داریم.

وی ادامه داد: صحنه عملی که برای یادگیری بهتر دانش آموزان به حساب می آید رفت و آمد آنها از خانه به مدارس است. ذهن دانش آموزان با دیدن صحنه های مناسب دلیلی برای جلوگیری از آشوب ذهن می شود که باید اتفاق بیفتد.

صیادی در مورد ویژگی ها و شرایط رانندگان سرویس گفت: سرویس مدارس یکی از مناظری است که در مسیر رفت و آمد دانش آموزان قرار دارد. رانندگانی که قصد همکاری با ما دارند باید ماشین های استاندارد داشته باشند و نیز باید نوع رفتار آن مناسب باشد. در مسیر رفت و آمد برای دانش آموزان بدآموزی نباید وجود داشته باشد و صلاحیت رانندگان نیز باید توسط ارگان های مربوطه تایید شود.

وی در رابطه با هزینه سرویس مدارس گفت: قیمت های سرویس ها توسط شهرداری تعیین می شود که باید با مدیران نیز هماهنگ شود. مدیران ما باید به قدری توانایی داشته باشند که امنیت دانش آموزان و رضایت والدین و مدیریت سرویس ها را به خوبی عهده دار شوند.

وی در پایان در مورد وضعیت امروزی خانواده ها بیان کرد: امروزه خانواده ها در اجتماع با چالش های زیادی مواجه هستند که ما نیز نباید با طرح بحث های قابل کنترل دغدغه های اولیا را افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار