مسابقات بین‌المللی تنیس خاکی جوانان به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود

ارومیه (پانا) - معاون توسعه ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌‌ غربی گفت ارومیه از ۲۸ خرداد تا ۴ تیر میزبان مسابقات بین‌المللی تنیس خاکی جوانان زیر ۱۸ سال است.

کد مطلب: ۱۲۸۷۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات بین‌المللی تنیس خاکی جوانان به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود

محمد آزادی در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به میزبانی ارومیه در مسابقات بین‌المللی تنیس خاکی جوانان زیر ۱۸ سال، عنوان کرد: آذربایجان‌غربی همواره میزبان رویدادهای بزرگ جهانی بوده و ظرفیت‌های خوب ورزشی استان این امکان و آمادگی را فراهم می‌کند تا این میزبانی‌ها به نحو مطلوب صورت پذیرد.

وی افزود: در سه ماهه اول ۱۴۰۱ ارومیه به عنوان مرکز استان، میزبانی اردوهای متعدد ورزشی همچون اردوی تیم ملی والیبال، جودوی نابینایان و کم‌بینایان و مسابقات متعدد کشوری بوده و شاهد رویدادهای بزرگ ورزشی هم خواهیم بود.

همچنین محمدطاهر صمدیان رئیس هیئت تنیس خاکی آذربایجان غربی در ادامه این نشست، اظهار کرد: برگزاری مسابقات تور تنیس بین‌المللی جوانان به میزبانی استان آذربایجان غربی در گرامیداشت محسن کامیاب از پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات برای دومین بار با میزبانی استان آذربایجان غربی در مجموعه زمین‌های تنیس شهید باکری از تاریخ ۲۸ خرداد لغایت ۴ تیر برگزار می‌شود.

رئیس هیات تنیس خاکی آذربایجان‌غربی، ابراز کرد: تور جهانی تنیس نوجوانان سطح ۵ در دو بخش دختران و پسران به مدت ۸ روز در جدول مقدماتی و اصلی و با حضور کشورهای مختلف جهان و ورزشکارانی از کشورمان در ارومیه برگزار می‌شود.

صمدیان گفت: ۱۰۰ نفر از ورزشکاران که ۴۰ نفر بانوان و ۶۰ نفر آقایان در رده سنی زیر ۱۸سال هستند از کشورهای آمریکا، هندوستان، ترکیه، آفریقای جنوبی، چین، روسیه و استرالیا و نیز ورزشکاران ایرانی در این مسابقات به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی در ادامه اذعان کرد: ۲۵ بازیکن خارجی و ۷۵ بازیکن ایرانی از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر از فردا به رقابت می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار