دیدار اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان با رئیس آموزش و پرورش بوشهر

بوشهر (پانا) - اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان بوشهر با رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان بوشهر و معاون پرورشی این اداره دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان با رئیس آموزش و پرورش بوشهر

در این دیدار حجت‌الاسلام مهاجر، سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان بوشهر ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب ایشان به عنوان ریاست آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به بیان گزارشی از برنامه ها و عملکرد اتحادیه در سال تحصیلی گذشته و همچنین توضیحاتی پیرامون برنامه های شاخص و پیش روی اتحادیه در طول سال آینده پرداختند.

در ادامه مهدی سروش نسیب، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر ضمن اعلام حمایت و آمادگی همکاری خود در تمامی زمینه ها اظهار کرد: نقش اتحادیه باید به عنوان منبع تهیه خوراک فکری دانش آموزان و معاونین پرورشی ما باشد.

وی همچنین پیشنهادی در زمینه استفاده از کتب و محتواهای اتحادیه برای معاونین پرورشی مدارس ارائه داد.

سروش گفت: اتحادیه باید فصل جداناپذیر از برنامه های آموزش و پرورش باشد و نقش اتحادیه انجمن های اسلامی در مدارس به عنوان بازویی برای معاونین پرورشی است. به همین منظور جلسات ماهانه دانش آموزان با رئیس آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش ایجاد می‌شود.

حجت الاسلام علی اکبری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های چند ماه اخیر پس از انتصاب حجت‌الاسلام مهاجر پیشنهاداتی جهت پیشبرد بهتر برنامه‌های اتحادیه و همکاری بیشتر معاونت پرورشی نیز داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار