رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران:

رفتن علیرضا زاکانی از شهرداری تهران صحت ندارد

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت که موضوع رفتن علیرضا زاکانی از شهرداری تهران صحت ندارد و زاکانی همچنان در شهرداری خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۸۷۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
رفتن علیرضا زاکانی از شهرداری تهران صحت ندارد

مهدی چمران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا علیرضا زاکانی از شهرداری تهران خواهد رفت یا خیر گفت: این اخبار شایعه است و چیزی در این زمینه مطرح نیست و بنده حتی این موضوع را از شهردار و نزدیکانش پیگیری کردم و چنین چیزی صحت ندارد و زاکانی همچنان در شهرداری خواهد بود.

وی در ارتباط با حضور مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در صحن شورا گفت: هفته گذشته بنده خواستم که معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گزارشی را درخصوص اقدامات انجام شده در این معاونت در قالب قرارگاه حمل و نقل ارائه کند و به همین جهت امروز این گزارش ارائه خواهد شد.

چمران با اشاره به اهمیت موضوع حمل و نقل و ترافیک گفت: مترو و اتوبوس از موضوعات مهم و مطالبه شهروندان است و به همین جهت امروز این گزارش ارائه خواهد شد تا ما بدانیم چه اقداماتی در این معاونت صورت گرفته است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه اکنون چیز خاصی در حوزه معاونت حمل و نقل ندیده‌ایم، گفت: امیدواریم که مشکلات را با همراهی دولت برطرف کنیم. همچنین خاصیت قرارگاه عملیاتی بودن آن است و باید نتیجه آن برای مردم ملموس باشد.

وی همچنین درخصوص آخرین وضعیت راه‌اندازی سامانه‌های شهرداری تهران تصریح کرد: البته هنوز تمام این سامانه‌ها عملیاتی نشده است اگر چه سامانه‌های اصلی فعال شده‌اند به عنوان مثال سامانه «تهران من» هنوز به طور کامل فعال نشده است و بنابر اعلام سازمان فاوا کاربران باید رمزهای ورود خود به این سامانه را تغییر بدهند. همچنین راهکارهایی نیز برای بسته شدن راه نفوذ به این سامانه‌ها پیش‌بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار