در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش با بازرس کل آذربایجان شرقی ؛

صیادی: رویکرد آموزش در دنیا ایجاد و حتی صادر کردن تکنولوژی آموزشی است

تبریز(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن بیان اینکه نجات جامعه از اهداف همه دستگاه‌های کشوراست؛ ورویکرد دنیا در مسائل تربیتی را ایجاد و حتی صادر کردن تکنولوژی آموزشی خواند.

کد مطلب: ۱۲۸۷۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
صیادی: رویکرد آموزش در دنیا ایجاد و حتی صادر کردن تکنولوژی آموزشی است

صبح امروز مدیرکل آموزش و پرورش استان با رئیس منطقه ۵ بازرسی و بازرس کل آذربایجان شرقی دیدار کرد.

علیرضا صیادی در این دیدار گفت: در تکنولوژی های جدید آموزشی ، لازم است که محیط و فضای مدرسه یاددهنده باشد.

این مقام مسئول در دستگاه تعلیم و تربیت استان ادامه داد: اگر فرهنگیان ما با اولیا و دانش آموزان رفتار خوب و مناسبی داشته باشند قطعاً دانش آموزان آن را یاد گرفته و تاثیر مثبتی در آنها خواهد داشت.

وی در پایان یادآور شد: همه دستگاه های استان باید برای سرریز جمعیت در حاشیه شهرها برنامه داشته باشند چرا که با افزایش جمعیت نیاز به خدماتی از جمله مدرسه و... افزوده می شود.

در ابتدای جلسه رئیس منطقه ۵ بازرسی و بازرس کل استان آذربایجان شرقی هم گفت: اگر بخواهیم در تمامی عرصه ها بدرخشیم باید آموزش و پرورش را در اولویت اول قرار داده و کمک بکنیم.

سعید قاسمی وند افزود: رئیس جمهور و وزیر این مملکت در آموزش و پرورش تعلیم و تربیت یافته اند و این نشان از اهمیت این دستگاه است.

قاسمی وند ادامه داد: آموزش و پرورش سرمایه گذاری بلند مدت بوده و نباید در کوتاه مدت منتظر سرمایه برگشتی باشیم.

وی در پایان هم با اشاره به جایگاه معلمان و دستگاه تعلیم و تربیت اظهار کرد: به نظر من در آموزش و پرورش هیچ گونه تخلفی شکل نمی گیرد چرا که استخراج‌کنندگان تخلف ها را همین آموزش و پرورش تعلیم داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار