در پارسیان برگزار شد؛

تقدیر از عوامل اجرایی مسابقات مناظره دانش آموزی

هرمزگان(پانا)- مراسم تقدیر از عوامل اجرایی و داوران مسابقات مناظره دانش آموزی با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت بدنی و مسئول سازمان دانش آموزی برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۲۸۷۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از عوامل اجرایی مسابقات مناظره دانش آموزی

مسعود مهرانی مدیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت: انصافا تشکل پیشتازان یکی از تشکل هایی است که پویا و موفق در جهت تحقق اهداف آموزش و پرورش در حرکت می باشد و این هدف چیزی جز تربیت دانش آموز در طراز انقلاب اسلامی نیست. سازمان دانش آموزی پارسیان در سال جاری دچار یک تحول شد و یکی از کارهای خوبی که برگزار گردید مسابقات مناظره دانش آموزی بود و علی رغم فشردگی زمان همکاران توانستند ۵ مناظره میان مدارس مختلف برگزار کنند که با استقبال خوب دانش آموزان همراه بوده است.

مسعود مهرانی افزود: از آن جایی که هدف اصلی چنین برنامه هایی تقویت فن بیان، رعایت اصول اخلاقی، رعایت نظم و نحوه گفتگوی متقابل است از سازمان دانش آموزی می خواهم برنامه‌ریزی لازم را برای برگزاری حداقل ۲۰ مناظره دانش آموزی در شهرستان ویژه سال تحصیلی جدید انجام دهد.

حسین عباسیان مسئول سازمان دانش آموزی در ارائه گزارش عملکرد بیان کرد: با تلاش همکاران و برنامه ریزی فشرده، توانستیم با مشارکت ۱۰ مدرسه ۵ مناظره دانش آموزی را در اردیبهشت ماه برگزار کنیم و اگر فرصت کافی در اختیار داشتیم امکان برگزاری مناظرات بیشتری وجود داشت ولی با این وجود کسب جایگاه برتر استان در این زمینه مایه ی افتخار است.

عباسیان در پایان گفت: همین که یک دانش آموز با اصرار و اشتیاق تقاضای برگزاری مناظره دانش آموزی و کرسی آزاد اندیشی را می نماید یعنی به هدف خود رسیده ایم و یکی از برنامه های اصلی سازمان در سال تحصیلی جدید به چالش کشیدن موضوعات مختلف توسط دانش آموزان و مربیان پیشتاز با برگزاری این برنامه ها خواهد بود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم به ۱۴ نفر از عوامل اجرایی و داوران مسابقات مناظره دانش آموزی لوح تقدیر و کارت هدیه اهدا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار