وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران خبر داد

همکاری آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی در جهت تحقق اهداف سند تحول 

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت این وزارتخانه در جهت اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۸۷۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
همکاری آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی در جهت تحقق اهداف سند تحول 

یوسف نوری در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه با سازمان تبلیغات اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کار بدیعی در سازمان تبلیغات انجام شده است، آموزش و پرورش جز دستگاه‌هایی است که برای رسیدن به جایی باید همکاری همه نهادها رو داشته باشیم.

وی افزود: مدارس صدرا در احیای رشته‌های معارف اسلامی گام‌های موثری در کشور برداشته است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: حضور مدارس صدرا این رشته‌ها را احیا کرد و ما در جهت اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری می‌کنیم. همچنین در حوزه‌های تبلیغ آموزه‌های دینی از سازمان بهره می‌بریم و اهداف تفاهم نامه هم همین بوده است که از امروز اجرایی می شود.

نوری یاد آور شد: بین ما و سازمان تبلیغات اسلامی از پیش تعاملات وجود داشته است و از امروز شتاب بیشتری می گیرد، قرار است شیوه نامه تفاهم طی ۲ ماه تدوین و هر سه ماه گزارش آن ارائه شود تا با استفاده از سابقه سازمان تبلیغات در جهت اجرایی سازی سند تحول حرکت کنیم.

وی در پایان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی کارهای مهمی به ویژه در حوزه کودک و نوجوان انجام داده است که در کنار این اقدام مهم، اجرایی سازی سند تحول بنیادین را با استفاده از ظرفیت ‌های آن انجام می دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار