سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ خبر داد:

درخشش دانش‌آموز ساوجبلاغی در مسابقات بین‌المللی IMC2022

کرج (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ از درخشش دانش‌آموز، روژان عباسی، مخترع و پژوهشگر برتر آموزشگاه فرزانگان 5 دوره دوم متوسطه خبر داد که در مسابقات IMC 2022 بین‌المللی علوم کشور اندونزی شرکت کرد و موفق به کسب رتبه نخست و مدال طلا و برنز شد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموز ساوجبلاغی در مسابقات بین‌المللی IMC2022

صمد پورروستا، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ عنوان کرد: ایران اسلامی همیشه مهد پرورش اندیشمندان و هنرمندان وارسته با اندیشه ای بلند بوده است و در این میان شهرستان ساوجبلاغ و چهارباغ به داشتن فرهنگیانی فرهیخته و کوشا و فرزندانی فکور، دانشمند و هنرمند که در دامن پرمهر خویش پرورانده، مفتخر بوده است.

وی افزود: شنیدن خبرهای خوش و شیرین موفقیت شما در مسابقات IMC2022 بین المللی موجبات شادمانی و شعف جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان را فراهم آورد.

پورروستا با تاکید بر تلاشگر بودن دانش آموزان شهرستان اضافه کرد: دانش‌آموز پرافتخار، روژان عباسی با تلاش‌هایش موفق شد تا در بیست و چهارمین مسابقات IMC2022 بین‌المللی علوم کشور اندونزی مدال طلا و برنز را کسب کند و برگ زرین دیگری برای شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ رقم بزند.

وی ضمن تبریک و موفقیت به این دانش آموز در مسابقات بین المللی گفت: شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ از استعدادها و توانمندی های بالایی برخوردار است که همه ساله دانش آموزان بسیاری موفق به کسب رتبه های برتر در کنکور و المپیاد می شوند.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان های ساوجبلاغ و چهار باغ در پایان ضمن عرض تبریک به جامعه فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌ این دانش‌آموز موفق و نخبه، اظهار کرد: از این رو فرصت را غنیمت شمرده و این‌موفقیت بزرگ را به دانش آموز عزیز شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ و خانواده وی تبریک عرض می‌کنم و از همت بلند همه مدیران مدارس به خصوص آهنکار، مدیریت آموزشگاه فرزانگان ۵ دوره دوم متوسطه شهر هشتگرد، معلمان و مربیان مدارس و تمامی دست اندرکاران اداره آموزش و پرورش که این موفقیت ها حاصل تلاش جمعی آنهاست، سپاسگزاری خویش را ابراز می‌کنم.

آزمون انتخابی مسابقات جهانیIMC هر ساله با هدف شناسایی و حمایت از دانش آموزان مستعد جهت حضوری موفق در عرصه‌های رقابت‌های علمی و بین المللی انجام می پذیرد که حضور در مسابقات علمی بین‌المللی زمینه‌ مناسبی برای تبادل تجربیات، ارتباط با جوامع علمی، کسب اندوخته‌های بیشتر و به‌روز رسانی دانش و اطلاعات است.

وی در پایان یادآوری کرد: امید است بیشتر از این شاهد درخشش دانش آموزان این شهرستان در سطح علمی و فرهنگی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار