درسفر یک روزه مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی به مراغه صورت گرفت؛

بهره‌برداری از مدرسه 6کلاسه خیرساز زنده یاد هندی‌زاده تا مهرماه 1401

مراغه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در سفر یک روزه خود از به بهره‌برداری رسیدن مدرسه 6 کلاسه خیرساز زنده یاد هندی زاده تا مهرماه 1401و حضور دانش‌آموزان در این مدرسه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از مدرسه 6کلاسه خیرساز زنده یاد هندی‌زاده تا مهرماه 1401

مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان، نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش منطقه مراغه، جمعه 27 خردادماه از روند عملیات ساخت و ساز برخی مدارس خیرساز بازدید کردند.

علیرضا صیادی، در جریان این بازدید گفت: طرف معامله خیرین بزرگوار، خداوند متعال بوده، بنابراین هدایت صحیح خیرین به برکت منتهی شده و به تحکیم باروها و اعتقادات منتج خواهد شد.
در این بازدیدها مقرر شد پروژه خیرساز 6 کلاسه «زنده یاد هندی زاده» طی ماه های آتی تکمیل شده و نهایتا تا مهرماه 1401 به بهره برداری رسیده و شاهد حضور دانش آموزان در کلاس های درس باشیم.

در ادامه این سفر و در بازدید مسئولین از پروژه استخر دانش آموزی مراغه، پیشرفت فیزیکی 51 درصدی آن و همچنین هماهنگی های وزارتی و استانی جهت تکمیل این پروژه مطرح شد.

مدیر کل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی تکمیل و بهره برداری مجموعه استخر دانش آموزی مراغه که نقش موثری در توسعه و تقویت فعالیت های ورزشی منطقه را داراست، مورد تاکید قرار داد.

صیادی همچنین در ادامه و در دیدار با جمعی از مربیان پیش دبستانی مراغه گفت: راهبردها و تکنولوژی های سنتی در آموزش و پرورش امروزه به تنهایی قادر به پاسخگویی نیازها نیست.

وی افزود: تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی راهگشای بسیاری از مسائل آموزش و پرورش خواهد بود.

علیزاده نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: حل مشکلات نیروهای طرح خرید خدمات آموزشی، ساماندهی نیروهای انسانی به ویژه مربیان پیش دبستانی و سایر مسائل جاری حوزه تعلیم و تربیت را در سطح ملی و استانی پیگیری می کنیم تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

در این دیدار جمعی از مربیان پیش دبستانی مشکلات و مطالبات خود را بیان کرده و از سوی نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش استان قول پیگیری داده شد.

همچنین در جلسه نشست هم اندیشی مدیر کل آموزش و پرورش استان با نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل نوسازی مدارس استان، فرماندار ویژه مراغه و شورای معاونین آموزش و پرورش مراغه؛ صیادی فضاهای آموزشی را جزو تجهیزات آموزشی دانست و نوسازی و مقاوم سازی مدارس فرسوده را بسترساز تحقق اهداف آموزشی و تربیتی خواند.

وی در پایان به مشکلات نیروهای طرح خرید خدمات آموزشی اشاره کرد و افزود: ساماندهی بهینه منابع انسانی یکی از راه های ارتقای کمیت و کیفیت فعالیت های آموزشی و تربیتی بوده و ساماندهی مشکلات این حوزه در اولویت برنامه های ما قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار