معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی خبر داد:

دانش‌آموزان خراسان‌ شمالی ۱۱ رتبه کشوری در پرسش‌ مهر کسب کردند

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی اظهار کرد دانش‌آموزان این استان ۱۱ رتبه برتر و شایسته تقدیر در بیست و دومین فراخوان پرسش مهر رئیس‌جمهوری کسب کردند.

کد مطلب: ۱۲۸۷۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان خراسان‌ شمالی ۱۱ رتبه کشوری در پرسش‌ مهر کسب کردند

محمد عقیقی در توضیح این خبر اعلام کرد: ایران قوی چه ویژگی‌هایی دارد و نقش دانش‌آموزان در شکل‌گیری ایران قوی چیست، سوالات مطرح شده در نخستین روز سال تحصیلی از سوی رئیس جمهور به عنوان موضوع های پرسش مهر ۱۴۰۰ بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: در مرحله آموزشگاهی این مسابقه ۴۲ هزار دانش آموز شرکت داشتند که ۱۳۰ نفر حائز رتبه در مرحله استانی شدند و از ۷۰ اثر ارسالی به مرحله کشوری ۱۱ دانش آموز منتخب کشوری شدند.

وی ادامه داد: دانش آموزان مهلا خداکانلو، شایان درخشان و ضحی پور هاشمی موفق به کسب رتبه اول در رشته های شعر(شهید لندی)، تصویرسازی و نقاشی شدند و ثنا صادق، رتبه دوم رشته نماهنگ را کسب کرد. همچنین زهرا رحیم زاده، مهلا قاسمی، بهار نیاکان، پویا اخلاقی و نگین افسری موفق به کسب رتبه های سوم مشترک و شایسته تقدیر در رشته های مستند، تصویرسازی، داستان و نقاشی شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی اضافه کرد: دانش آموزان بهناز نیستانی و سیده مریم رسولی در بخش سخنی با رئیس جمهور به عنوان منتخب کشوری معرفی شدند.

عقیقی در پایان به دانش آموزانی که رتبه های برتر کشوری و شایسته تقدیر را کسب کرده اند تبریک ویژه گفت و از زحمات تمامی همکاران ارجمند و دانش آموزان عزیز سطح استان برای حضور فعال و گسترده در این دوره از مسابقات قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار