رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۳:

مدارس در فرایند ثبت‌نام، مجاز به اخذ هیچ‌گونه وجهی به استثنا بیمه حوادث و ثبت نام کتب درسی نیستند

تهران (پانا) - در راستای شعار ستاد ثبت‌نام «ثبت‌نام مطلوب، نظارت همگانی و نصیب برابر آموزشی» مدیران مدارس در فرایند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس، مجاز به اخذ هیچ گونه وجهی به استثناءبیمه حوادث و ثبت‌نام کتب درسی، نیستند.

کد مطلب: ۱۲۸۷۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس در فرایند ثبت‌نام، مجاز به اخذ هیچ‌گونه وجهی به استثنا بیمه حوادث و ثبت نام کتب درسی نیستند

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۳ تهران، سومین جلسه ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان، آموزش و پرورش منطقه ۱۳، با حضور پروانه شادمانی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ تهران و دیگر اعضاء در سالن جلسات ۹ دی برگزار شد.

پروانه شادمانی، ضمن تقدیر از زحمات و تمهیدات انجام شده، با اشاره به شعار ستاد ثبت نام «ثبت نام مطلوب، نظارت همگانی و نصیب آموزشی برابر»، تاکید کرد: مدیران مدارس در فرایند ثبت نام دانش آموزان در مدارس، به استثناء بیمه حوادث و ثبت نام کتب درسی، مجاز به اخذ هیچ گونه وجهی نمی باشند.

وی در ادامه در خصوص کنترل سامانه سیدا به صورت روزانه و مستمر گفت: باید از تمام ظرفیت ها به منظور تکریم حقوق اولیاء و دانش آموزان و رضایتمندی مردم و عدالت محوری بهره بگیریم.

رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۳ در ادامه، مطالبی را پیرامون شیوه نامه ثبت نام ایراد کرد.

سپس کامبیز سیمرغ؛ کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات منطقه ۱۳ تاکید کرد: مدارس موظف هستند پوستر ثبت نام را با درج اطلاعاتی نظیر شماره تلفن های مرتبط، نشانی اینترنتی سامانه شکایات و سایر اطلاعات مورد نیاز ،در معرض دید مراجعان قرار دهند.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار پوسترهای ثبت نام نصب شده در مدارس منقش به بارکد الکترونیکی سامانه شکایات و گزارش های مردمی ثبت نام تحت عنوان کد QR خواهد بود.

وی افزود: اولیا می توانند از طریق قرار دادن دوربین گوشی های تلفن همراه خود بر روی بارکد مذکور مستقیما وارد سامانه شکایات و گزارش های مردمی ثبت نام شده و ضمن طرح شکایات احتمالی، نظر خود را در خصوص نحوه عملکرد مدرسه در فرآیند ثبت نام اعلام کنند و یا با نشانی اینترنتی سامانه شکایات به آدرس www.shekayat medu. ir ثبت کنند، همچنین می توانند با تلفن های ستاد ثبت نام مناطق یا اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، مندرج در پوسترهای ثبت نام نصب شده در مدارس تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار