رقابت بیش از ۴ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپاد

بیرجند (پانا) - رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد ۴ هزار و ۵۶۴ دانش‌آموز برای ورود به مدارس استعداد‌های درخشان در خراسان جنوبی رقابت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۸۷۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
رقابت بیش از ۴ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپاد

جواد رئیسی، رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آزمون ورودی پایه هفتم و دهم متوسطه مدارس استعداد‌های درخشان در خراسان جنوبی، ۲۶ و ۲۷ خرداد برگزار می‌شود.

زیوری با بیان اینکه رقابت برای ورود به پایه هفتم با حضور سه هزار و ۱۳۱ دانش آموز پسر و دختر استان برگزار خواهد شد، گفت: از این تعداد هزار و ۵۲۰ نفر دختر و هزار و ۶۱۱ نفر پسر هستند.

وی با اشاره به اینکه آزمون پایه هفتم، پنج شنبه ۲۶ خرداد ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد، افزود: این آزمون در ۲۳ حوزه و در ۱۰ شهرستان استان برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رقابت برای ورود به پایه دهم مدارس استعداد‌های درخشان با حضور هزار و ۴۳۳ دانش آموز پسر و دختر استان برگزار خواهد شد، افزود: از این تعداد ۸۳۴ نفر دختر و ۵۹۹ نفر پسر هستند.

زیوری با بیان اینکه به اینکه آزمون پایه دهم، جمعه ۲۷ خرداد ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد، افزود: این آزمون در ۱۴ حوزه و در ۱۰ شهرستان استان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار