معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع  آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

۲۳۱ نفر معلم جذب آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خواهند شد

یاسوج (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی  و انجام مصاحبه  ۲۳۱ نفر معلم جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
۲۳۱ نفر معلم جذب آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خواهند شد

جلسه هم اندیشی اعضای ستاد ستاد استانی و کارگروه اجرایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد و دانشگاه فرهنگیان پیرامون آزمون استخدامی آموزش وپرورش در سال ۱۴۰۱ باحضور معاونین آموزش و پرورش استان؛ معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان، رئیس پردیس شهید ایزدپناه و نمایندگان سازمان مدیریت ، بهزیستی، بنیاد شهید و ثبت احوال و سایر اعضا برگزار شد.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه بر رعایت قانون در تمام فرایندهای انجام مصاحبه و گزینش تاکید کرد و افزود: با توجه به نقش و تاثیر گذاری معلم در شکل گیری شخصیت ، تربیت و آموزش، دانش آموزان لازم است با نهایت دقت و منطبق با شیوه نامه ها و دستورالعمل ها صلاحیت های افراد بررسی شود.
ایمان سبحان نژاد گفت: افراد مصاحبه گر با نگاه تخصصی و عالمانه به همه شاخصها توجه نموده تا شایسته ترین افراد برای حرفه معلمی گزینش شوند.
حجت الاسلام جابری نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان نیز در این جلسه بیان کرد: معلم در زندگی تک تک افراد جامعه نقش کلیدی و مهمی دارد که باید با رفتار مسؤلانه و حساسیت صلاحیت و شایستگی افراد پذیرش شده بررسی شود .

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: تلاش دانشگاه فرهنگیان بر این است که با نهایت دقت و حساسیت مصاحبه پذیرفته شدگان نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش وپرورش را به نحو شایسته ای انجام دهد.
عبدالصالح رضا زاده بیان کرد: تشکیل پرونده پذیرفته شدگان در حیطه اداره کل آموزش وپرورش استان هست که انتظار می‌رود پرونده ها را بی عیب نقص تحویل دانشگاه دهند.
وی گفت: مکان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان خواهد بود که آدرس دقیق آن پس از اعلام نتایج اولیه اطلاع رسانی خواهد شد.
رئیس امور اداری و منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه اظهار کرد: پس از اعلام نتایج اولیه طبق برنامه زمانبندی شده پرونده پذیرفته شدگان در اداره کل آموزش وپرورش استان تشکیل و جهت انجام مصاحبه به دانشگاه فرهنگیان ارسال خواهد شد.

وحید بادغن افزود: همه مدارک و مستندات پذیرفته شدگان با دقت بررسی خواهد شد تا حقی از کسی ضایع نشود.
وی گفت: سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران و معلولان در این آزمون نیز لحاظ شده که قطعا با همکاری بنیاد شهید و سازمان بهزیستی اصالت مدارک آنان استعلام خواهد شد.
در این جلسه اعضای حاضر با تبادل نظر و هم اندیشی نظرات سازنده وموثر خویش را جهت انجام بهتر ومطلوب مصاحبه‌ استخدامی پذیرفته شدگان آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار