اعلام شهریه مدارس حداکثر تا اوایل هفته آینده

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی از بررسی شهریه مدارس غیردولتی در جلسه شورای سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی خبر داد و گفت حداکثر تا اوایل هفته آینده، شهریه مدارس غیردولتی اعلام می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۶۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام شهریه مدارس حداکثر تا اوایل هفته آینده

یکصد و بیست و دومین جلسه شورای سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان، و اعضای شورا در سالن شهید حججی سازمان برگزار شد. اعضای شورا مصوبات زیر که شامل بررسی و تصمیم گیری در خصوص نمایندگان پیشنهادی شورای هماهنگی مؤسسان مراکز غیردولتی برای عضویت در شورای سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی و همچنین بررسی و تصمیم گیری نهایی در خصوص شهریه سال تحصیلی 1402-1401 بود، را مورد بررسی قرار دادند.

احمد محمودزاده ضمن تبریک ایام مبارک و نورانی دهه کرامت و میلاد سراسر نور حضرت امام رضا (ع) بر تسریع در حل مشکلات مراکز و مدارس غیردولتی و تقویت برنامه های مراکز و مدارس مذکور تاکید کردو گفت: ارزیابی مداوم و نظارت‌های لازم در مدارس غیردولتی باید به صورت مستمر انجام شود تا شاهد ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی در این مدارس باشیم.

محمودزاده با بیان اینکه شهریه مدارس غیردولتی تا اواخر این هفته یا حداکثر اوایل هفته آینده اعلام می‌شود، افزود: سعی کردیم تاب‌آوری مردم را در میزان شهریه در نظر بگیریم.

وی گفت: در روزهای اول سال، شاخص‌ها را به آموزش و پرورش استان‌ها اعلام کردیم و آن ها با مؤسسان، جلسات کارشناسی برگزار کردند و به تفاهم رسیدند.

شایان ذکر است در ادامه، اعضای حاضر در جلسه در خصوص تعیین الگوی شهریه مدارس غیردولتی به بحث و گفت و گو و تبادل نظر پرداختد و نقطه نظراتی درباره شهریه مدارس عنوان شد و تفاهماتی صورت پذیرفت و قرار شد اعلام شهریه مدارس را به اوایل هفته آینده موکول شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار