رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان استان خبر داد؛

آمادگی جهت برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان

گلستان (پانا) - همزمان با سراسر کشور آزمون ورودی پایه هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان استان گلستان، در تاریخ 26 و 27 خرداد ماه 1401 برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی جهت برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان

حسینعلی اسماعیل‌فر، رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان استان گلستان، از آمادگی برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان مطابق با شیوه نامه سال تحصیلی 1402-1401 خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری این آزمون در تاریخ 26 و 27 خرداد 1401 گفت: 7036 دانش آموز در این دوره ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، 4576 نفر در پایه هفتم و 2460 نفر در پایه دهم، در 61 حوزه امتحانی به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان استان در پایه هفتم 432 نفر و در پایه دهم 135 نفر است.

اسماعیل‌فر خاطرنشان کرد: آزمون ورودی پایه هفتم پنجشنبه 26 خرداد و پایه دهم جمعه 27 خردادماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است ساعت شروع هر دو آزمون 9 صبح روزهای پنجشنبه و جمعه خواهد بود و داوطلبین گرامی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، باید نیمساعت قبل از شروع آزمون در حوزه امتحانی حاضر شوند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان استان تاکید کرد: داوطلبین چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون جهت دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت hoosh.medu.ir با وارد کردن کد ملی و رمز عبور همگام اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار