مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی:

مربی تربیتی مدرسه باید راهبری و میدان‌داری کند

مشهد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی اظهار کرد مربی تربیتی مدرسه باید راهبری و میدان‌داری کند و فعالیت‌ها توسط خود دانش‌آموزان اجرایی و عملیاتی شود.

کد مطلب: ۱۲۸۶۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مربی تربیتی مدرسه باید راهبری و میدان‌داری کند

حجت رضازاده، در نشست کارشناسان سازمان گفت: در حوزه فعالیت های تشکیلات سازمان دانش آموزی کارهای بسیار خوبی انجام شده است، اما لازم است در جهت فعالیت های جمعی ارتقا پیدا کند و همچنین رسانه ای شود.

وی ادامه داد: مربی مدرسه، نخ تسبیح و دانش آموزان مهره های آن هستند، مربی تربیتی مدرسه باید راهبری و میدان‌داری کند و فعالیت ها توسط خود دانش آموزان اجرایی و عملیاتی شود.

رضازاده گفت: ما در تشکل های دانش آموزی به دنبال فعالیت‌های تربیتی گروهی هستیم، همچنین تعامل با سایر تشکل ها و نهادهای فرهنگی استان جهت تدوین و اجرای برنامه‌های تشکیلاتی با همکاری و همراهی آنها از برنامه‌های ما است.

وی افزود: توانمندسازی دانش آموزان در حوزه رسانه و برگزاری دوره های آموزش خبرنگاری و مجری‌گری از برنامه‌های دیگری است که دنبال خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت شوراهای دانش آموزی گفت: شوراهای دانش آموزی مدارس، همچنین مجلس دانش آموزی در ادارات آموزش و پرورش شهرستانها، نواحی و مناطق استان باید تقویت شود و در راستای مشارکت اجتماعی دانش آموزان، فعال‌تر و پویاتر حرکت کند.

در این جلسه از علی محمد یونسی، مدیر سازمان دانش آموزی استان و غلامرضا حیدری، معاون سابق سازمان استان تقدیر شد، همچنین کارشناسان سازمان دانش آموزی ادارات آموزش و پرورش استان به بیان دیدگاه ها و نکته نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار