سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پردیس:

دانش‌آموزان خبرنگار، مشکلات و دغدغه‌های جامعه را به مسئولان منتقل می‌کنند

پردیس (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پردیس در اولین نشست خود با دانش‌آموزان خبرنگار پانا، بعد اصلی خبرگزاری را انتقال مشکلات و دغدغه‌های جامعه، به گوش مسئولان دانست که با این کار در حل مشکلات جامعه نقش سازنده‌ای ایفا می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۸۶۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان خبرنگار، مشکلات و دغدغه‌های جامعه را به مسئولان منتقل می‌کنند

محمد فروتن با اشاره به اینکه در حوزه خبرگزاری پانا اطلاعات لازم را مجموعه اساتید در دوره‌هایی که برای خبرنگاران دانش‌آموز، ارائه دادند، تصریح کرد: رسالت خبرنگاری، رسالتی بسیار مهم است و در این رسالت بزرگ، حفظ امانت، سرعت و نوع انتقال و همینطور نحوه بیان و آگاه‌سازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و خبرنگاران باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

وی ادامه داد: خبرنگاران دانش‌آموز جدا از رسالت خبرنگاری به عنوان نمایندگان آموزش و پرورش شهرستان پردیس رسالتی برعهده دارید و در این رسالت باید الگوی دانش‌آموزان این شهرستان باشید؛ قطعا زمانی که وارد مجموعه‌ای از آموزش و پرورش می‌شوید و یا حتی زمانی که وارد مدرسه خودتان می‌شوید باید رسالت خود را به نحو احسن انجام دهید.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پردیس ادامه داد: رسالت خبرنگاران دانش‌آموز جدا از بحث خبرنگاری این است که الگو و نمایندگان خوبی برای آموزش و پرورش باشید، مثلا زمانی که به مجموعه‌ای مثل شهرداری به عنوان خبرنگار دانش‌آموز و از طرف خبرگزاری پانا وارد شدید قطعا به نوع برخورد، ادبیات، رفتار و منش شما دقت زیادی می‌شود .

فروتن با اشاره به اینکه هدف از این جلسه دیدار و تقدیر از خبرنگاران دانش‌آموز بود، گفت: تنها بعد خبرنگاری بحث گرفتن خبر از مسئولان و اطلاع‌رسانی کردن نیست، بلکه بعد اصلی آن این است که مشکلات و دغدغه‌های جامعه را به گوش مسئولان برسانید و با این کار در حل مشکلات جامعه نقش سازنده‌ای ایفا کنید.

وی با اشاره به اینکه شما می‌توانید هم بخشی از مشکلات خودتان در مدارس و هم مشکلات دانش‌آموزان را مطرح کنید تصریح کرد: دانش‌آموزان خبرنگار پل ارتباطی بین افراد جامعه و مسئولان و هم پل ارتباطی مسئولان و جامعه هستید.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس اسمعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار