فرماندار پردیس:

تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های ساخت و سازهای غیر مجاز

پردیس (پانا) - فرماندار پردیس با اشاره به تشدید گشت‌های بازرسی گفت برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، گشت بازرسی‌ها تشدید خواهد شد و با ورود جدی دستگاه قضا به موضوع، روند رسیدگی به پرونده‌ها تسریع می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۶۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های ساخت و سازهای غیر مجاز

ظفر پورابراهیم در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز تصریح کرد: اراضی مورد تعرض از منابع بیت‌المال بوده و دفاع از حقوق عامه مردم از تکالیف حاکمیت است و متخلفین با روش‌ها و ترفندهای مختلف سعی در دور زدن قوانین دارند و نباید با این افراد مماشات کرد.

وی ضمن تاکید بر اجرای دقیق قوانین و عدم مماشات با متخلفان، ادامه داد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف، ضابطان فضائی بدون ملاحظه نسبت به تخریب سازه اقدام می‌کنند.

فرماندار پردیس با بیان اینکه امنیت ورودی‌های منطقه خجیر لازم است تقویت شود، گفت: علاوه بر بکارگیری نیروی انسانی دلسوز، معتقد و متدین، سامانه پایش با نصب دوربین‌های مداربسته باید تشدید شود.

پورابراهیم افزود: انجام ساخت و ساز غیرمجاز با وجود همه نظارت‌ها نشان از اغماض، سهل انگاری، کم‌کاری، مماشات دستگاه‌های مرتبط داشته و باید با اینگونه تخلفات برخورد شود.

وی با اشاره به لزوم تقویت، حمایت و تجهیز اداره جهاد کشاورزی اظهار کرد: برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تخریب این بناها، تسریع در صدور رأی در پرونده های ارجاعی یکی از مهمترین عوامل برخورد سریع و قاطع با متخلفان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار