در حاشیه دهمین جلسه ستاد مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی وزارت صمت مطرح شد؛

عزم جدی دولت در برخورد با کالاهای قاچاق و تقلبی

تهران (پانا) - معاون وزیر صمت در حاشیه دهمین جلسه ستاد مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی، گفت عزم دولت در مقابله با کالای قاچاق و تقلبی جدی است و اگر درجایی برخلاف این مسیر اقدام شود، برخورد سلبی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۶۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
عزم جدی دولت در برخورد با کالاهای قاچاق و تقلبی

به گزارش شاتا، محمدمهدی برادران افزود: باوجود این‌که میل باطنی ما این است که با اطلاع‌رسانی و سیستم سازی، کارها انجام‌شده و نیاز به برخورد در سطح عرضه نباشد، اما هنوز حجم زیادی از کالای قاچاق و تقلبی راداریم که در این رابطه همکاری با مجموعه‌های انتظامی به‌ویژه نیروی انتظامی، صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در روز جمعه با انبارهای مجموعه‌هایی که کالاهای قاچاق داشتند و از قبل رصد شده بودند برخورد شد و دریکی از این انبارها علاوه بر کالاهای قاچاق، کالاهای تقلبی در حوزه لوازم‌خانگی نیز وجود داشت که در آن‌جا کالاها را بازسازی و برندهای مختلف خارجی را روی کالا نصب می‌کردند که این نشان می‌دهد متخلفان از هیچ‌گونه تخلفی ابا ندارند و علاوه بر کالای قاچاق، کالای تقلبی و غیراستاندارد هم عرضه می‌کنند.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت ادامه داد: افرادی که اصرار به قانون‌شکنی و ارائه کالای قاچاق و تقلبی دارند بدانند که عزم دولت در مقابله با این مجموعه جدی است و ما در ستاد مبارزه با قاچاق کالا در وزارت صمت و با هماهنگی ستاد مبارزه با قاچاق کالای کشور به‌صورت مستمر آن‌ها را رصد می‌کنیم.

برادران یادآور شد: مردم نیز می‌توانند با خرید آگاهانه و گزارش مواردی که احساس می‌کنند تقلبی صورت گرفته و یا کالای قاچاق و غیراستانداردی عرضه‌شده با گزارش موارد به تلفن ۱۲۴، به ما کمک کنند و همکاران ما در بازرسی صمت در تمامی استان‌ها به‌طور حتم رسیدگی کرده و در صورت لزوم مجموعه‌های متخلف، پلمپ خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار