بازدید معاون سازمان نوسازی مدارس کشور از فضاهای آموزشی استان البرز

تهران (پانا) - معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور طی سفر یک روزه به استان البرز، طرح‌ها و فضاهای آموزشی در دست احداث این استان را مورد بازدید و بررسی قرار داد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون سازمان نوسازی مدارس کشور از فضاهای آموزشی استان البرز

مجید عبداللهی معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور طی سفر یک روزه به استان البرز، به همراه ناصر فتحی مدیرکل دفتر نظارت و اجرای طرح‌ها از چندین پروژه آموزشی و پرورشی در دست اجرای این استان بازدید کرد.

پروژه‌های 15 کلاسه بنیاد قلم‌چی با زیر بنای آموزشی 2 هزار و 300 مترمربع، و 18کلاسه فاطمه الزهرا (س) در زیر بنای آموزشی 2 هزار و 800 متر مربع با 75درصد پیشرفت فیزیکی، از جمله پروژه‌های در دست اجرایی بود که مورد بازدید معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور قرار گرفت.

عبداللهی همچنین روند اجرای پروژه مدرسه سبز استان البرز را نیز که شامل 24 کلاس درس در حال ساخت است مورد بازدید قرار داد.

پروژه مدرسه سبز استان البرز که در زیر بنای آموزشی 6 هزار و 200 متر مربع به عنوان نخستین مدرسه سبز استان البرز در ناحیه 3 کرج در حال اجراست، از جمله طرح‌های دیگری بود که معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور از آن بازدید کرد.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین در جلسه شورای معاونین اداره کل نوسازی مدارس استان عنوان داشت: امیدواریم این استان در اجرای سیاست‌ها و رویکردهای اصلی سازمان نوسازی مدارس کشور چون گذشته موفق عمل نماید زیرا در زمینه جذب اعتبارات و کیفیت اجرای پروژه ها عملکرد شایسته و قابل قبولی دارد.

وی با بیان اینکه اعتبارات امسال در ردیف های محرومیت زدایی، طرح‌های ملی و استانی، تخریب و بازسازی و مشارکت با خیرین مدرسه‌ساز باید با بسیج تمام ظرفیت‌ها و هماهنگی باسایر دستگاه‌های اجرایی جذب شود، ابراز امیدواری کرد با تخصیص این اعتبارات بخش قابل توجهی از طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل شده و به بهره برداری برسند.

عبدالهی اظهار کرد: استان البرز از لحاظ سرانه فضای آموزشی فقیرترین سرانه را دارد که با امید به نگاه ویژه دولت مردمی و برنامه‌ریزی مدون بتوانیم گام‌های بلند و موثری را با تعامل و همکاری برای زدودن غبار محرومیت آموزشی از این استان برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار