معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد

جزئیات ارائه ۳۶ ساعت آموزش تابستانی به دانش‌آموزان

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گفت طرح 36 ساعت آموزش تابستانی برای جبران یادگیری، متناسب با نیاز دانش‌آموزان در تیر و مردادماه امسال اجرایی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات ارائه ۳۶ ساعت آموزش تابستانی به دانش‌آموزان

مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه در برنامه «روزنه» رادیو گفت و گو در مورد طرح 36 ساعت آموزش تابستانی برای جبران یادگیری گفت: بعد از 26 ماه آموزش غیرحضوری ناشی از شیوع کرونا، طبیعی است که آموزش حضوری در بهترین حالت ممکن دچار افت شود.

وی با بیان اینکه پژوهش‌های داخلی و بین المللی موضوع افت یادگیری در دانش آموزان را اثبات کرده افزود: آموزش غیرحضوری حدوداً بین 4 تا 8 ساعت در هفته کمتر انجام می‌شود لذا ضرورت داشت که برنامه ویژه تری را در چهار عنوان درسی و با حداکثر 36 ساعت آموزشی برای دانش آموزان در نظر بگیریم.

معاون آموزش متوسطه با اشاره به اینکه تقاضای این موضوع از طرف اولیای دانش آموزان وجود داشت و طراحی و برنامه ریزی درمورد آن بر عهده ماست گفت: این ویژه برنامه آموزشی متناسب با نیاز دانش آموزان در تیر و مرداد امسال اجرایی خواهد شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: برای اجرای این برنامه‌های ویژه آموزشی، انگیزه‌های تشویقی و منابع مورد نیاز را در نظر گرفتیم تا مورد استقبال دانش آموزان بخصوص دانش آموزانی که حد نصاب نمره قبولی را کسب نکردند قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار