معاون پرورشی آموزش و پرورش استان بوشهر در دیدار با معاون وزیر:

دوره توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی برگزار می‌شود

بوشهر(پانا)_معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت دوره توانمندسازی مربیان ومعاونین پرورشی با عنوان یاوران ولایت با همکاری سپاه امام صادق(ع) در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۶۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دوره توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی برگزار می‌شود

محمود حق دوست در دیدار با علی باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تشریح دستاوردهای حوزه پرورشی و تربیتی در استان بوشهر در دولت سیزدهم اظهار کرد: اولین کتگره 582 شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان برگزار شد.
وی عنوان کرد: برنامه‌های پایگاه‌های تابستانی در 320 مدرسه، کانون فرهنگی تربیتی، کانون مدرسه، دارالقرآن، هسته مشاوره دانش‌آموزی، سالن و مجتمع ورزشی، پژوهشسرای دانش‌آموزی، مرکز کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اردوگاه تربیتی، تشکل‌های دانش‌آموزی (سازمان دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی، معاونت امور جوانان هلال احمر، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان) اجرا می‌شود.
حق دوست ادامه داد: برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای بر اساس تفاهم‌نامه با اداره فنی و حرفه‌ای و کارگاه‌های مهارت آموزی ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، استفاده از روحانیون مبلغ در ماه محرم، تشکیل گروه‌های جهادی در تمام شهرستان‌ها و مناطق و برگزاری اردوهای زیارت اولی دانش‌آموزان از ویژگی‌های مهم فعالیت تابستانی 1401 است.
وی با بیان اینکه استان بوشهر میزبان دبیرخانه کشوری هشتمین دوره جشنواره بوده است، ادامه داد: 300 اثر از سراسر کشور در این دبیرخانه دریافت شده است که پس از بررسی همه آثار توسط تیم داوری 40 اثر برتر به وزارت برای انتخاب 20 اثر نهایی ارسال شده است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در راستای مهارت‌یابی دانش‌آموزان در امر به معروف و نهی از منکر، پویش ملی دانش آموزی "یادآوران معروف" از 2 بهمن سال گذشته شروع و به مدت 14 هفته به میزبانی این استان برگزار شد.
وی افزود: استان بوشهر در سال تحصیلی گذشته با برگزاری اولین همایش تجلیل از دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی، پیوست عملی سند تحول بنیادین را در گام اول اجرایی کرد که این طرح در سال تحصیلی جاری نیز ادامه دارد.
حق دوست یادآور شد: اولین همایش ملی "مدرسه تراز انقلاب اسلامی" با عنوان مدرسه افق 1404(مدرسه صالح) به ابتکار و میزبانی ابن استان در تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود که زمان ارسال مقاله به دبیرخانه این همایش ملی تا پایان خرداد تمدید شده است.
وی خاطرنشان کرد: طرح یاوران ولایت ویژه معاونان و مربیان پرورشی با همکاری سپاه امام صادق(ع) از 26 خرداد به مدت یک هفته در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
حق دوست در پایان با اشاره به کسب رتبه‌های برتر کشوری توسط 55 دانش‌آموز بوشهری در مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن، عترت و نماز اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری 81 هزار دانش آموز در مراحل آموزشگاه، شهرستان/منطقه و استانی مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن، عترت و نماز شرکت کرده که 257 دانش‌آموز موفق به راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار