اهدای جوایز مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم»

تهران (پانا) - مراسم اهدای جوایز برندگان مسابقه کتابخوانی«از چیزی نمی‌ترسیدم» امروز دوشنبه تاریخ 23 خرداد در سالن ستاره ونک برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اهدای جوایز مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم»

برندگان این مسابقه کتاب‌خوانی، علاوه بر دریافت جوایز می‌توانند از سالن مانیتورینگ سرویس‌های همراه اول نیز بازدید کنند و در جریان فعالیت‌های این اپراتور قرار بگیرند.

امکان ثبت نام و شرکت در این مراسم، علاوه بر برندگان مسابقه «از چیزی نمی‌ترسیدم» برای سایر دانش آموزان علاقه مند نیز از طریق اپلیکیشن شاد، فراهم است.

شبکه دانش آموزی شاد، با همکاری وزارت آموزش و پرورش، مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» را در اسفند ماه برگزار کرد و بیش از 360 هزار دانش آموز در این مسابقه کتابخوانی مشارکت کردند.

در مجموع 170 نفر در این مسابقه برنده جوایزی شامل سفر به مشهد مقدس به همراه خانواده، دوچرخه، تبلت، اسکوتر، بردگیم، وسایل ورزشی و غیره شدند. مراسم اهدای جوایز امروز دوشنبه در سالن ستاره ونک همراه اول برگزار خواهد شد.

گفتنی است کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» از دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، از طریق شبکه شاد در دسترس دانش‌آموزان قرار گرفت و نزدیک به 500 هزار نفر این کتاب را مطالعه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار