در پیام تبریک رئیس مجلس دانش آموزی دختران قم عنوان شد:

احترام به نسل جوان همواره مورد سفارش امام رضا(ع) بود

قم (پانا) - احترام به شخصیت نسل جوان از جمله سفارشات امام علی بن موسی الرضا(ع) در مورد نوجوانان و جوانان بوده است.

کد مطلب: ۱۲۸۵۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
احترام به نسل جوان همواره مورد سفارش امام رضا(ع) بود

ستایش ظهرابی، رئیس مجلس دانش آموزی دختران استان قم با صدور پیامی، آخرین روز دهه کرامت و سالروز میلاد باسعادت امام علی بن موسی الرضا(ع) را تبریک گفت.
متن کامل پیام ستایش ظهرابی به شرح ذیل است:
ماه ذی القعده یکی از ماه های بسیار پرفضیلت است که مصادف شده با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و شمس الشموس آقا علی بن موسی الرضا(ع).
امام رضا(ع)، امام بزرگواری است که ما ایرانیان افتخار معنوی و عظیم وجود بارگاه ملکوتی و قدسی ایشان در کشورمان داریم.
زندگی پرمهر امام رضا(ع) و احادیث نورانی ایشان، همواره راهگشا و چراغ راه رهپویان حقیقت بخصوص جوانان و نوجوانان دانش آموز است.
مروری بر سخنان گهربار آن امام رئوف، غبار از دل زنگار گرفته همه ما دانش آموزان می زداید. ایشان در احادیثی بر ابراز محبت و دوستی با دیگران به عنوان نیمی از عقل، تاکید می فرمایند که همین، می تواند در دوستی و ارتباطات نوجوانان و جوانان بسیار موثر باشد.
همچنین رفتار و معاشرت زیبا و احترام آمیز، رعایت عفاف و پاکدامنی، مشورت کردن با قشرجوان، پیشقدم شدن در سلام، تشویق و تکریم و تعظیم شخصیت جوانان و جلوگیری از توهین و تخریب و توجه به سخنان و خواسته هاى آنان از سفارشات مهم امام رضا(ع) است.
سالروز میلاد باسعادت امام رئوف، امام رضا(ع) را از طرف مجلس دانش آموزی دختران استان قم به تمامی دختران دانش آموز استان تبریک عرض کرده و برای تک تک عزیزان در عمل به رهنمودهای امامان عزیز بویژه امام رضا(ع) آرزوی توفیق دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار