مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

ساخت پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم آغاز می‌شود

سمنان (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، شروع عملیات مجدد اجرایی پروژه‌های عمرانی در مناطق غیر برخوردار را نشات گرفته از رویکرد دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت عدالت گستری، رویکرد مهم دولت است.

کد مطلب: ۱۲۸۵۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ساخت پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم آغاز می‌شود

فرشید فلاح لاله زاری، در آئین آغاز عملیات مجدد اجرایی پنج مجتمع فرهنگی هنری در شهرهای مختلف استان سمنان افزود: در سفر رئیس جمهور به استان سمنان، با توجه به همین رویکرد، اعتبارات گسترده ای برای تکمیل و آغاز عملیات اجرایی پروژه های نیمه تمام مجتمع های فرهنگی هنری در شهرهای مختلف استان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به عملیات مجدد اجرایی پنج پروژه مجتمع فرهنگی هنری استان سمنان در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان گفت: این پروژه ها شامل مجتمع فرهنگی هنری آرادان، ایوانکی، شهمیرزاد، کلاته رودبار و بیارجمند است که عملیات ساخت هر یک از آنها سال ها به دلیل نبود اعتبار متوقف شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به شرایط اداره فرهنگ و ارشاد آرادان که فاقد ساختمان اداری است و احداث این مجتمع کمک مهمی برای ایجاد این فضا خواهد بود، از مسئولان خواست برای تکمیل و تسریع در عملیات اجرایی این پروژه ها بودجه عمرانی استانی را به این پروژه ها اختصاص دهند.

وی، آغاز این پروژه را از سال ۱۳۸۸ اعلام کرد و گفت: امیدوارم انشالله تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مجموع اعتبارات پیش بینی شده سفر ریاست جمهوری برای این پروژه ها را ۷۶۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: هر کدام از این پروژه ها ۱۵۰ میلیارد اعتبار به مدت سه سال اختصاص یافته است.

فلاح لاله زاری، تخصص اعتبار به این پروژه ها را در قالب سیاست دولت مردمی سیزدهم برای تکمیل پروژه های عمرانی به ویژه در مناطق کم برخودار عنوان کرد و افزود: این مجتمع ها با زیربناهای ۸۰۰ تا یک هزار و ۲۰۰ مترمربع و مشتمل بر بخش های مختلف فرهنگی هنری احداث می شود.

این مراسم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار سمنان، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان محلی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار