رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبرداد:

آغاز پویش "خادمان خورشید خراسانیم" همزمان با دهه کرامت

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبرداد: به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، پویش دانش آموزی "خادمان خورشید خراسانیم" در استان سمنان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۲۸۵۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پویش "خادمان خورشید خراسانیم" همزمان با دهه کرامت

اسحاق اکبری در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه این پویش توسط خبرگزاری پانا استان سمنان و سازمان دانش آموزی استان سمنان و با مشارکت معاونت فرهنگی و پرورشی اداره آموزش و پرورش استان سمنان برگزار می شود، گفت: علاقه مندان به شرکت در این پویش، می توانند آثار خود را در قالب های نقاشی، دلنوشته، پادکست، کلیپ، عکس و فیلم از جشن های خانگی برای ما ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه تعیین عنوان دهۀ کرامت برای فاصله زمانی میلاد حضرت معصومه(س)، بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) و میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع)، حکمتی اجتماعی دارد که برخاسته از روح کریمانه و قلب پاک مردم جامعۀ ایرانی است، خاطرنشان کرد: بزرگداشت دهه کرامت و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ رضوی، وظیفه همگان و از ضرورت‌های بسیار مهم اجتماعی ما می‌باشد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، دهه کرامت را فرصتی جهت بهره‌مندی از خوان کرم اهل‌بیت(ع) و احادیث شریف رسیده از آن بزرگواران دانست و افزود: به‌همین مناسبت فراخوانی تهیه‌ شده که بر اساس آن کلیه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان سمنان می توانند اقدام به تولید محتوایی با همین موضوع ‌کنند.

اکبری با عنوان این مطلب که کلیه آثار ارسالی جهت داوری در کانال خبرگزاری پانا استان سمنان به آدرس pana_semnan@ در شبکه شاد بارگذاری خواهد شد، اظهار کرد: دقت شود که حجم فیلم‌ها و کلیپ های ارسالی حداکثر 20 مگابایت در نظر گرفته شده و ضمنا کلیه آثار ارسالی اگر با علائم و نمادهای تشکیلاتی همچون کاور، شال تشکیلاتی و یا با ارائه منش های تشکیلاتی، فریادهای شادی و ... همراه باشد، امتیاز مثبت برای آنها لحاظ می شود. به برگزیدگان این پویش نیز هدایای ارزنده ای تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ فاطمی و رضوی است، افزود: در این پویش که عرض ارادتی به امام مهربانی‌ها است؛ کلیه دانش آموزان و فرهنگیان استان سمنان می توانند آثار ارسالی خود را همراه با معرفی خود (ذکر نام شخص به همراه نام مدرسه، شهرستان و شماره تماس)، به آیدی 98PanaSemnan@ در پیام رسان شاد ارسال کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان در پایان با محکوم کردن جسارت به ساحت مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در جشنواره کن، از کلیه مخاطبان درخواست کرد تا با تبلیغ این پویش و دعوت از علاقه مندان و دوستان، ما را در این حرکت مذهبی و فرهنگی یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار