چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد

تهران (پانا) - فراخوان چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران توسط دبیرخانه این‌ رویداد منتشر شد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، دبیرخانه چهلمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با انتشار فراخوان این‌دوره از جایزه، از ناشران، پژوهشگران، محققان، مؤلفان، مترجمان و مصححان دعوت کرد با ثبت‌نام در تارنمای اینترنتی www.ketabsal.ir کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را تا ۳۱ شهریورماه سال ۱۴۰1 به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف شناسایی و معرفی کتاب های برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی و حمایت و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص در بهمن ماه 1401 برگزار می‌شود.

بر اساس این‌فراخوان، کتاب‌های ارسالی باید برای نخستین‌بار در سال 1400 منتشر شده باشند و جزو کتاب‌های کمک درسی و عکس‌برداری شده نباشد. همچنین کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد.

تنها کتاب‌هایی در این جایزه مورد داوری و ارزیابی قرار می‌گیرند که پدیدآورنده یا ناشر کتاب، کاربرگ ثبت‌نام را در تارنمای جایزه تکمیل و به همراه دو نسخه از کتاب به دبیرخانه ارسال کند. همچنین گفتنی است آثار دریافت شده بازگردانده نخواهند شد.

کتاب‌های داستان کوتاه، داستان بلند، رمان بزرگسال، پژوهش و نقد ادبی(تالیف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و شعر کودک و نوجوان به دلیل همپوشانی با «جایزه جلال آل‌احمد» و «جشنواره شعر فجر» در جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران داوری و بررسی نمی‌شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.ketabsal.ir مراجعه یا با شماره تلفن 91006363-021 داخلی 270 الی 278 تماس بگیرند.

دبیرخانه چهلمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره ۲، طبقه اول واقع شده است. کد پستی این دبیرخانه نیز ۱۳۱۵۷۵۳۷۱۵ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار