فرماندار شیروان:

برای خدمت به مردم باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم

شیروان (پانا) - فرماندار شهرستان شیروان در آیین تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان به برخی از شایستگی‌های مدیران موفق پرداخت و گفت اقتدار زمانی ارزش دارد که از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده شود.

کد مطلب: ۱۲۸۴۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برای خدمت به مردم باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم

دولت اسماعیل زاده، کار برای رضای خدا، برنامه ریزی برای آینده، سلامت در رفتار و ارتباط با مردم و حوزه های مرتبط در کار و در مسیرهای صحیح حرکت را به عنوان عوامل مؤثر در مدیریت مطلوب مطرح کرد و گفت: با اخلاق خوب می توان قدرت ارتباط با مردم را بیشتر کرد.

فرماندار شهرستان شیروان افزود: امیدوارم همه ما با بالا بردن سطح دانایی به عنوان مقدمه توانایی، دانستن چارچوب وظایف کلی و مطالعه شرح وظایف، مشورت با آدم های خبره، گرفتن نظرات و پیشنهادات، استفاده از همه توانمندی ها، توجه به ابزارهای موجود در اختیار، توجه به نیروی انسانی و امکانات، ایفای نقش مؤثر، عمری به کسب تجربه و عمری به کارگیری تجربه کسب شده، با کار بیشتر و نظارت بیشتر، به خدمت بهتر بیاندیشیم.

سید معصومه هاشمی نیز گفت: خداوند متعال را شاکرم که دو نعمت توفیق خدمت به مردم شهرستان شیروان و همچنین وجود همکاران خوبی را که در کنار من بودند به من هدیه داد.

وی افزود: در طول مدت ۳۴ ماه خدمت بنده در این شهرستان، همه همکاران در زمان بیماری کرونا، با وجود تمامی کمبودها و کاستی‌ها، به صورت جهادی و دلی کار کردند و توانستیم با حمایت های فرماندار محترم و اعضای شورای تامین، موفقیت های نسبی را بدست بیاوریم.

هاشمی در پایان از تلاش های همه همکاران خود در حوزه سلامت، ستادی، محیطی، شبکه بهداشت و درمان، ریاست بیمارستان ها، کلیه اعضای کادر درمان بیمارستان، حوزه آموزش، دانشکده پرستاری، اورژانس ۱۱۵ و مسئولین شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: فرصت مغتنمی فراهم شده است تا شاخص های بهداشتی را که به خاطر کرونا افت کرده است احیاء کرده و اعتبارات لازم را جهت پروژه های جدید کسب کنیم.

محمدرضا حیدری قولانلو نیز گفت: امیدوارم بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم شهرستان شیروان باشم.

در پایان از خدمات سیده معصومه هاشمی تکریم به عمل آمد و محمدرضا حیدری نیز به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان معرفی شد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار