پاتوق فیلم کوتاه رازآلود، معمایی و پلیسی می‌شود

تهران (پانا) - فیلم‌های کوتاه «شعبده»، «ارفاق»، «سی تومن نقد» و «پیوسته» در پنجمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، اکران، تحلیل و نقد می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۸۴۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پاتوق فیلم کوتاه رازآلود، معمایی و پلیسی می‌شود

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، پنجمین جلسه از هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه ۱۶ خردادماه، با نمایش ۴ فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

در پنجمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌کوتاه داستانی «شعبده» به‌کارگردانی سیاوش فرهادی، «ارفاق» به‌کارگردانی رضا نجاتی، «سی تومن نقد» به‌کارگردانی محمدرضا عبدالملکی و انیمیشن کوتاه «پیوسته» به‌کارگردانی فرزانه قبادی به نمایش درمی‌آیند.

در این رویداد سعید هاشم‌زاده، منتقد سینما به‌عنوان کارشناس ویژه جلسه پنجم، پس از اکران آثار با کارگردانان فیلم‌های به نمایش درآمده به گفت‌و‌گو نشسته و آثار را مورد تحلیل و بررسی تخصصی قرار خواهد داد.

اجرای این برنامه را مصطفی ساجدی بر عهده دارد.

فیلم کوتاه «شعبده» به‌نویسندگی و کارگردانی سیاوش فرهادی و تهیه‌کنندگی سیاوش و حسن فرهادی در ژانر رازآلود، از تولیدات انجمن سینمای جوانان بجنورد است.

«ارفاق» به‌نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی و تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی و هنری پویا نوین ماندگار و سولماز وزیرزاده، فیلمی در ژانر معمایی است که سیمرغ بلورین بخش فیلم کوتاه چهلمین جشنواره فیلم فجر را در کارنامه دارد.

محمدرضا عبدالملکی «سی تومن نقد» را در ژانر پلیسی نویسندگی و کارگردانی کرده و این فیلم به‌تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) ساخته شده است.

انیمیشن کوتاه «پیوسته» را نیز فرزانه قبادی ‌نویسندگی و کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی آن را انجمن سینمای جوانان شاهرود برعهده داشته است.

پنجمین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌ ۱۶ خردادماه ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی چارسو، سالن شماره ۶ برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار