سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می‌شود؟

تهران (پانا) - از اسفند ماه سال گذشته پرداخت سود سهام عدالت آغاز شده بود قرار است سود کسانی که اطلاعات بانکی و هویتی خود را در سامانه سجام کامل نکرده‌اند پرداخت شود. زمان دقیق پرداخت این سود کی است؟

کد مطلب: ۱۲۸۴۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، اسفند سال ۱۴۰۰ سود سهام عدالت در اولین مرحله برای برخی از دارندگان سهام عدالت، واریز شد. اما برخی هم از دریافت این سود جا ماندند. این افراد به دلیل شماره شبای نامعتبر و حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت، سود خود را دریافت نکردند. پس از اردیبهشت ماه نیز با تکمیل اطلاعات سود برخی دیگر واریز شد و مجددا شرکت سپرده‌گذاری مرکزی فرصتی دوباره برای تکمیل اطلاعات و پرداخت سود داده است.

به گفته محمود حسنلو، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی قرار است سود جاماندگان تا نیمه تیر ماه پرداخت شود.

پرداخت سود سهام عدالت در چندین مرحله انجام ولی همچنان برخی سود خود را دریافت نکرده‌اند. شرکت سپرده‌گذاری مرکزی مهلتی مجددا مهلتی برای تکمیل اطلاعات این افراد داده است.

مهدی نعمتی، روابط عمومی شرکت سپرده‌گذاری چندی پیش به تجارت‌نیوز گفته بود که در سال جاری چند نوبت واریز سود سهام عدالت خواهیم داشت.

در نتیجه سهامدارانی که اطلاعات خود با تکمیل اطلاعات خود سودی دریافت نکرده‌اند نگران نباشید و به زودی این سود پرداخت خواهد شد.

سود سهام عدالت کی پرداخت می‌شود؟

محمود حسنلو، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی با بیان اینکه تاکنون دو مرحله پرداخت سود به جاماندگان سهام عدالت انجام شده است گفت: در مرحله اول و دوم به ترتیب ۳۰۷ و ۲۰۰ هزار نفر مشکل شبای بانکی معتبر خود را برطرف و سودهای سنواتی سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ خود را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شبای معتبر بانکی روبرو هستند، اظهار داشت: شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت مهم‌ترین دلایلی است که باعث شده تا سود سهامداران به حساب آنها واریز نشود.

حسنلو درباره سهامداران عدالتی که هنوز شماره شبا معتبر بانکی خود را اصلاح نکرده‌اند، گفت: این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) ثبت‌نام و احراز هویت خود را انجام دهند. تا در روند پرداختی‌های آتی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی قرار گیرند.

معاون فناوری و توسعه نوآوری سمات اظهار کرد: امیدواریم سهامداران هر چه سریعتر مشکل شماره شبا معتبر بانکی خود را حل کنند. تا پس از آن این شرکت بتواند سود سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ آنها را تا اواسط تیرماه امسال پرداخت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار