برگزاری مراسم سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی در شهرستان چرداول

ایلام ( پانا ) - مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد با حضور آحاد مردم منطقه و مسؤلان ادارات و ارگان‌های شهرستان چرداول در شهر شباب برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی در شهرستان چرداول

این مراسم با همت شورای تبلیغات اسلامی و با حضور سعیدرضا کریمیان فرماندار چرداول، حجت الاسلام محمدجواد تبریکی امام جمعه سرابله، مسئول اداره تبلیغات اسلامی ، هاشم بیگی بخشدار مرکزی چرداول، اکبر شیرزادی نیا، ریاست آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان دیگر و با استقبال گسترده دانش آموزان و اولیای آنان و آحاد ملت در محل مسجد صاحب الزمان شهر شباب برگزار شد.

سخنران این برنامه حجت الاسلام هادی سلیمان مافی،استاد سطوح عالی حوزه علمیه ی ایلام در مورد مقام و شخصیت والای امام خمینی با تاکید بر اینکه امام مطیع محض فرمان و دستورات خدا بود و همیشه می گفت ما همه سرباز خداییم ، افزود: امام خمینی چهار سفر و چهار سبک عرفان را که دیگران فقط درباره آنها چیزهایی را شنیده بودند، عملا طی طریق و کسب کرده بودند، منظور همان اسفار اربعه ای است که ملاصدرا در کتابش به خوبی آن را به تفسیر بیان کرده است.

وی در پایان اظهار کرد: شخصیت گرانقدر امام توانست مردم بسیاری را منقلب و جذب کند، به حدی که آنها بتوانند سرنوشت خود را به خوبی مشخص کنند. کاری که هیچ کدام از علمای پیش از ایشان نتوانسته بود انجام دهد و تکمیل کند تا ثمره آن را اکنون ملت ایران ببینند و اینگونه چراغ راه و نور امیدی برای همه مسلمانان و آزادگان در سرتاسر جهان هستی باشند.

خاطرنشان می شود در این مراسم برنامه های متنوعی از جمله نوحه سرایی مداح جوان اهل بیت ، پخش سرود سلام فرمانده از بلندگوها و همنوایی جمع حاضر بصورت یکصدا با آن، به اجرا درآمد.

خبرنگار : سعیده حاتم نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار