خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در نیمه‌جنوبی وغرب تهران

تهران (پانا) - بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران صاف تا نیمه ابری و همراه با وزش باد و خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۴۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در نیمه‌جنوبی وغرب تهران

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمان صاف تا نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد با احتمال وزش باد شدید موقتی و گردوخاک و امکان کاهش کیفیت هوا به‌ویژه دوشنبه تا چهارشنبه(۱۶ تا۱۸ خرداد) در نیمه‌جنوبی و غرب استان پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در ارتفاعات به‌ویژه بخش‌های شمال شرقی، در ساعات بعد از ظهر تا شب رشد ابر و گاهی رگبار باران رعدوبرق و وزش باد شدید مورد انتظار است همچنین طی پنج روز آینده روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌ ورامین با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌است.

آسمان تهران فردا (۱۵ خرداد) قسمتی ابری و وزش باد از بعد از ظهر نیمه‌ابری با احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۶ خرداد) کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد شدید با احتمال رگبار باران و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار