پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد

بوشهر(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد پیامی صادر کرد .

کد مطلب: ۱۲۸۴۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان  بوشهر به مناسبت رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد

متن پیام علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

14 خرداد سالروزعروج ابر مردی است که می توان او را مصداق، ترجمه و تفسیر آیات شریف" يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ، ارْجِعِی إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً، فَادْخُلِی فِی عِبَادِی، وَادْخُلِی جَنَّتِی" دانست. خورشیدی عالمتاب، پیری فرزانه، زاهدی شجاع و عالمی بصیرکه با اندیشه‌های الهی خود، مردمی‌ترین انقلاب دنیا را بنیان نهاد.

در روزگاری که تحجر، خفقان و سیاهی، روح جامعه را آزرده و ناامید کرده بود، مکتب روح‌الله که ملهم از اندیشه‌های اسلام ناب محمدی بود، به عنوان گفتمان پیشرو و تصویرگر اسلام ناب، زمینه سقوط و فروپاشی حکومت ۲۵۰۰ ساله طاغوت و شکل‌گیری نظامی بر مبنای تلفیق سیاست و دیانت را فراهم آورد. انقلابی که از قیام مردمی ۱۵ خرداد۴۲ سرچشمه گرفت، در بهمن ۵۷ بارور شد و‌ اینک بعد از ۴۳ سال حیات با برکت خود، نوید بخش ایجاد تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی شده است.

امروز به برکت نام و یاد امام راحل(قدس الله نفسه الزکیه) که همواره بر تارک زرین تاریخ می درخشد و رهبری مقتدرانه و داهیانه خلف صالح ایشان، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، گستره معنوی انقلاب اسلامی مرزهای سیاسی و جغرافیایی را نوردیده و سرزمین قلوب توده ملت‌ها و مستضعفان را فتح کرده است تا ان شاالله در فردایی روشن، این بیرق عظیم و عزیز توسط رهبر معظم انقلاب به دستان قطب عالم امکان حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداء) تحویل داده شود.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد که نقطه عطف شروع نهضت خمینی کبیر بود و ادای احترام به روح متعالی و ملکوتی امام مستضعفان و تبریک سالروز انتخاب هوشمندانه حضرت آیه الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به رهبری جمهوری اسلامی، اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان بوشهر با آرمان‌های آن سالک الی الله و پیر سفرکرده و امام حاضر تجدید پیمان کرده و عهد می‌بندیم که تا واپسین لحظات حیات خویش در طریق و سلوک امامین انقلاب گام برداریم.

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار