طرح چهارشنبه‌های فرهنگی در منطقه پنج؛

نادعلی: باید از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی در مناطق استفاده شود

تهران (پانا)- در ادامه طرح «چهارشنبه های فرهنگی» نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به منطقه ۵ تهران رفت.

کد مطلب: ۱۲۸۴۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نادعلی: باید از  تمامی ظرفیت‌های فرهنگی در مناطق استفاده شود

علیرضا نادعلی نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سلسله بازدیدهای خود در‌ قالب طرح «چهارشنبه‌های فرهنگی» به منطقه پنج تهران رفت و به همراه احسان شریفی شهردار منطقه ۵ جمعی از معاونین و مدیران منطقه از پروژه های فرهنگی منطقه ۵ پایتخت بازدید کرد.

سخنگو و نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید خود از پروژه های فرهنگی منطقه ۵ اظهار کرد: در ادامه بازدیدهای طرح چهارشنبه های فرهنگی در منطقه ۵ پایتخت حضور پیدا کردیم تا در جریان روند پیشرفت پروژه های فرهنگی منطقه قرار بگیریم.

وی افزود: در جلسه شورای معاونین که به همراه شهردار منطقه برگزار شد عملکرد معاونین و مدیران منطقه از نظر فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و گزارش عملکرد در این زمینه توسط مدیران منطقه ارائه شد؛ همچنین دیدار صمیمی با فعالان و نخبگان فرهنگی منطقه داشتیم و در این جلسه دغدغه های اساسی فرهنگی مطرح و چالش ها به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: دیداری صمیمانه با کارمندان و پرسنل شهرداری منطقه ۵ داشتیم که در این دیدار دغدغه ها و مشکلات پرسنل عنوان شد و نقد و پیشنهادات را شنیدیم.

وی گفت: به همراه شهردار منطقه از چند پروژه منطقه بازدید کردیم که ساختمان که سرای محله اکباتان یکی از این پروژه ها بود و خوشبختانه در جریان روند ساخت این ساختمان قرار گرفتیم؛ نکته حائز اهمیت ایمنی و مناسب سازی ساختمان این سرای محله برای معلولان و کم توانان جسمی است که در روند ساخت این مجموعه فرهنگی به این نکات توجه شده بود به زودی این مجموعه فرهنگی افتتاح خواهد شد ؛ همچنین در ادامه بازدید از مجموعه بهشت امام رضا(ع) بازدید کردیم که این مجموعه در حال خدمات رسانی به معلولان و کم توانان جسمی است؛ مجموعه بهشت امام رضا(ع) ظرفیت بالایی داشته و امکانات خدمات رسانی و درمانی و ورزشی خوبی در اختیار دارد که مدیریت شهری تهران نیز می تواند با همکاری این مجموعه در تسهیل خدمات رسانی به افراد معلول و کم توان جسمی کمک شایانی باشد.

وی ادامه داد: دیدار صمیمی با خانواده معزز شهدا در منطقه ۵ داشتیم و سپس از مسجد جامع امام سجاد(ع) که از مساجد فعال در زمینه های اجتماعی و فرهنگی منطقه است بازدید کردیم؛ نکته قابل توجه این است که منطقه پنج شهرداری تهران ظرفیت خوبی از نظر فرهنگی دارد که می تواند در زمینه های فرهنگی و اجتماعی خدمات خوبی به شهروندان ارائه کند.

نادعلی با اشاره به تعامل خوب مدیریت شهری تهران و فعالان نخبگان منطقه پنج پایتخت گفت: مسائل فرهنگی اهمیت ویژه ای دارد و باید از تمامی ظرفیت های موجود برای ارتقا سطح فرهنگی در شهر تهران استفاده کرد؛ تعامل مدیریت شهری تهران با فعالان و نخبگان فرهنگی از جمله اقداماتی است که باید به صورت جدی دنبال شود و ما در مدیریت شهری تهران نیز به دنبال یک تعامل سازنده میان فعالان و نخبگان فرهنگی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار