از برگزیدگان مسابقات قرآن، فرهنگی، هنری، ورزشی و پویش های سازمان دانش‌آموزی ابرکوه تجلیل شد

ابرکوه (پانا) - مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن، فرهنگی، هنری، ورزشی و پویش های سازمان دانش‌آموزی ابرکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
 از برگزیدگان مسابقات قرآن، فرهنگی، هنری، ورزشی و پویش های سازمان دانش‌آموزی ابرکوه تجلیل شد

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه در حاشیه مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات برگزار شده شهرستانی گفت: به 450 نفر از دانش آموزان مدارس که در مسابقات قرآنی و فرهنگی، هنری و ورزشی و پویش ها شرکت کردند لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

ابوالفضل قاری زاده، هدف از برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان قرآنی و فرهنگی، هنری را ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان برای یادگیری مفاهیم و آموزش و کشف استعدادها عنوان کرد.

قاری زاده اظهار کرد: با برگزاری این مراسم علاوه بر ایجاد انگیزه و تقدیر از دانش آموزان برتر، یادگیری قرآن را در میان دانش آموزان الگوسازی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دانش آموزانی که رتبه اول مسابقات را کسب کرده اند، به مسابقات استانی راه پیدا کردند، خاطرنشان کرد: با تلاش دانش آموزان شاهد نتایج خوبی در سطح استان نیز بودیم.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه در پایان اظهار کرد: با توجه به برنامه های اداره آموزش و پرورش و همکاری ادارات مختلف در فرهنگ سازی قرآنی و برنامه ها و مسابقات فرهنگی در سال های آتی شاهد استقبال بیشتر دانش آموزان در مسابقات خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار