در نشست بررسی مسائل آموزش و پرورش ملایر مطرح شد؛

لزوم استفاده از هیأت‌های اندیشه‌ورز در حوزه‌های نرم‌افزاری آموزش و پرورش

همدان (پانا) - در نشست بررسی مسائل آموزش و پرورش ملایر عنوان شد که استفاده از هیأت‌های اندیشه‌ورز در حوزه‌های نرم‌افزاری آموزش و پرورش ضرورت دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
لزوم استفاده از هیأت‌های اندیشه‌ورز در حوزه‌های نرم‌افزاری آموزش و پرورش

نشست بررسی مسائل آموزش و پرورش ملایر و مناطق شهرستان صبح امروز با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در فرمانداری ملایر برگزار شد.

سلمان اسماعیلی، فرماندار ملایر در نشست بررسی مسائل آموزش و پرورش شهرستان ملایر و مناطق با اشاره به جایگاه شاخص ملایر در حوزه آموزش و پرورش اظهار کرد: بنا بر شاخص های قابل سنجش، شهرستان ملایر به اتکا خانواده بزرگ فرهنگی در استان دارای رتبه بالایی است.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی فرهنگیان بخصوص در سال‌های اخیر تصریح کرد: برجسته‌ترین خدمت معلمان در دوران کرونا بود و هیچ روزی، روند آموزش در ملایر به لطف فرهنگیان تعطیل نشد. آنها افسران سپاه پیشرفت کشور هستند.

وی گفت: مشکلاتی در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد و مجموعه فرمانداری با همه امکانات و ظرفیت‌های شهرستان در خدمت آموزش و پرورش است.

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بیان کرد: در بودجه سال جدید و بخصوص در تبصره ۹ بودجه، احکام خوبی در اختیار آموزش و پرورش گذاشته شده است.

وی اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان را تفاوت دولت و مجلس حاضر با دوره های گذشته دانست و گفت: اجرای این طرح مطالبه همگانی است که در حال نهایی شدن است و با یک رقم قابل دفاع دولت و مجلس به دنبال احقاق حق همه معلمان است.

حجت‌الاسلام آزادی خواه با اشاره به کمبود نیروهای آموزشی عنوان کرد: با اجرای طرح امین، قدری از مشکلات کمبود نیرو در کشور و شهرستان ملایر حل می شود.

هادی بیگی نژاد، دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین ملاک کار امروز آموزش و پرورش است، تصریح کرد: کنار رفتن ۲۰۳۰ و اجرای سند تحول بنیادین از اقدامات برجسته در وزارت آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه پروژه های مربوط به آموزش و پرورش نیاز به یک توجه ویژه دارند، تصریح کرد: باید برنامه ای مشخص شده تا پروژه هایی که ۹۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت داشته باشد و برای یک مورد کوتاه معطل مانده به سرعت اجرایی شوند.

بیگی نژاد افزود: تکمیل پروژه های زمین مانده نیاز به مدیریت صحیح دارد که هر چه سریعتر دانش آموزان از آن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه برای پروژه های عمرانی مربوط به آموزش و پرورش به داشبورد مدیریتی طراحی شود، تصریح کرد: باید در حوزه نرم افزاری و اقدامات پیش روی آموزش و پرورش برنامه ریزی صحیح صورت گیرد و در این بین از ظرفیت هیئت های اندیشه ورز استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار