مدیر آموزش و پرورش بهنمیردر طرح اوقات فراغت:

هرمدرسه یک پایگاه آموزشی است

بهنمیر (پانا) - حسن بابازاده لهی، رئیس آموزش و پرورش بهنمیر در جلسه طرح اوقات فراغت گفت برای کم کردن شکاف آموزشی گذشته و شروع سال تحصیلی خوب، باید هر مدرسه‌، یک پایگاه آموزشی باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
هرمدرسه یک پایگاه آموزشی است

حسن بابازاده، در مورد اوغات فراغت دانش آموزان در تابستان اظهار کرد:هر مدرسه یک پایگاه است و ساده ترین برنامه این پایگاه اردو است.

امسال سالی است که باید از تابستانش به خوبی بهره ببریم، مدارس و اولیا را پای کار بیاوریم تا زمینه ساز موفقیت دانش آموزان شوند.

وی در رابطه با پای کار آوردن اولیا و کارکنان مدارس افزود: اوقات فراغت را برجسته کنیم و برنامه های متنوعی ارائه دهیم.
از بعضی مدارس به عنوان مکان اردو و یا پایگاه ورزش، تئاتر، خبرنگاری و آموزش های فنی استفاده خواهیم کرد.

مدیر آموزش و پرورش بهنمیر در مورد آسیب های اجتماعی بیان کرد: هر مدرسه باید حداقل دو یا سه برنامه برای دانش آموز و اولیا داشته باشد که اینگونه دانش آموز مهارت خاصی در اوقات فراغت یاد بگیرد. برای مثال اگر دانش آموز فلسفه نماز را یاد بگیرد به سمتش قدم برمی‌دارد یا فضای مجازی که اگر آسیب های آن را بداند کمتر سمت آن می‌رود.

بابازاده ادامه داد: دوره کارآموزی کامپیوتر یا خیاطی می‌تواند بستر خوبی باشد و افرادی که دوره دیدند مربی خوبی باشند و اینگونه می‌توانیم از توانشان استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مراکز دولتی، اتاق جلسات و امکانات آموزش و پرورش در زمان غیراداری در اختیار دانش آموزان است و اگر بخواهند می‌توانیم جلسه ای برای آشنایی با محیط برایشان صورت دهیم.

حسن بابازاده محور اصلی را دارالقرآن، پژوهش سرا و سازمان دانش آموزی دانست، از همسران و فرزندان پرسنل مجموعه آموزش و پرورش دعوت به عمل آورد و در پایان خاطر نشان کرد: با تلاش و پشتکار بیشتر می‌توانیم شکاف گذشته را کم می کنیم و مهر خوبی خواهیم داشت.

خبرنگار: مریم قربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار