اطلاعیه شوک آور هیات مدیره نساجی

نساجی را واگذار می‌کنیم

تهران (پانا) - به‌دنبال لغو دیدار نساجی در برابر تراکتور با تصمیم شورای تامین که قرار بود دیروز در استادیوم پاس برگزار شود هیات مدیره باشگاه نساجی بیانیه‌ای را منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نساجی را واگذار می‌کنیم

در این بیانیه می‌خوانیم: فوتبال زمانی معنا دارد که تصمیمات برای آن در حوزه ورزش و افراد ورزشی گرفته شود.متاسفانه در هفته آخر لیگ برتر شاهد بودیم بدون هیچ دلیلی بازی نساجی مازندران و تراکتور تبریز با دستوری خارج از حوزه فوتبال لغو شد؛ آن هم با وجود آنکه هواداری در ورزشگاه حضور نداشت و دو تیم در محل بازی حاضر به انجام مسابقه بودند.در کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد؟

در ادامه بیانیه این چنین آمده است: فراموش نکنید نساجی، تیم محبوب شمال کشور و امروز قهرمان ایران است و بر آن کوه بزرگ افزوده شده نه آنکه کاسته شده باشد.چنین رفتاری در شان باشگاه نساجی و هواداران آن نیست. اگرچه قبلاً هم ثابت شده بود که نساجی تنهاست؛ وقتی یک زمین برگزاری مسابقه و یا حتی تمرین مناسب هم برای آن در استان خودش فراهم نمی‌شود و خانه‌بدوشی عادی شده است.

هیات مدیره باشگاه نساجی در آخر این بیانیه به این نکات اشاره کرد: در هر حال رسماً اعلام می‌کنیم اگر بابت این اتفاق از باشگاه نساجی عذرخواهی رسمی نشود و شخصیت آن در نظر گرفته نشود، هیات مدیره باشگاه آمادگی کامل این را دارد که باشگاه نساجی را به هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران واگذار کند تا خودشان پاسخگوی هواداران نجیب نساجی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار